Op solidworks wil ik graag een configuratie van een subassemblage wijzigen volgens een bepaalde afmeting op een schets in de algemene assemblage.
Wat ik graag wil formatteren is: Als X1@esquisse2 en gelijk is aan 30, dan moet u de subassemblage "STD-UNI-001-SA-001" op de "gebogen" configuratie plaatsen, anders zet u de "standaard" configuratie.
Ik heb mijn subvergadering rechtstreeks in mijn algemene vergadering gemaakt.
Hallo; Ik denk niet dat je een configuratie kunt aansturen met een vergelijking op afstand (dat gezegd hebbende, het is niet mijn specialiteit). Om te zien:
Aan de andere kant moet het mogelijk zijn met behulp van DriveWorks of waarschijnlijk via een macro. Er is ook de mogelijkheid om een waarschuwing aan te maken over de specifieke beoordeling met de tools " Sensoren " ...
Misschien met behulp van een familie van kamers... → in Excel de configuratie van de assemblage en de waarde van de dimensie in de tabel van de artikelfamilie op te halen, (geef de cellen indien nodig in std-formaat door), plaats een formule in de cel die overeenkomt met de configuratie van de assemblage om de ingevoerde naam te controleren op basis van de waarde van de cel met de waarde van de dimensie X1@esquisse2.