Ik heb de taal van mijn software geconfigureerd

Hallo;

Ik ben op zoek naar een map met de Franse taal van de solidworks-software, omdat ik heb gemerkt dat mijn solidworks-software in het Engels is.

Ik probeer het te veranderen in Frans en toen ik naar het programma van mijn computer ging, vond ik alleen de Engelse taal.

CDLT

Het beste antwoord gevalideerd:

Windows heeft verschillende talen geïnstalleerd, en zelfs als dat niet het geval was, zal het simpelweg wijzigen van de taal in de regionale opties (zelfs als dit geen invloed heeft op de Windows-interface) de taalmappen wijzigen die door SolidWorks worden gebruikt

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/comment-changer-la-langue-sous-sw

@+ ;-)

2 likes

Wijzig de SOLIDWORKS-installatie en controleer in de productselectie gewoon de Franse taal

3 likes

Het probleem en het downloaden van mijn software en Laure wat ik wilde om de taal te wijzigen in de installl vond ik slechts een lange en nu ben ik op zoek om het te wijzigen in het Frans 

Het probleem is dat Laure van de installatie van mijn software vond ik in de taal deel slechts één.

Danc merkt dat de software die ik heb gedownload maar één taal heeft. 

Ik weet niet of het je kan helpen, maar keek in de opties er zijn 2 vakjes:

De dozen: Zie foto.

Engelse menu's gebruiken

Gebruik Engelse functie- en bestandsnamen

Als deze 2 vakjes zijn aangevinkt, staat Solidworks misschien in het Engels, terwijl het in het Frans is.

image_1.png

Rooo, je moet je licentienummer geven om dat soort vragen te stellen

De installatie is gedaan vanuit een download, het is mogelijk dat de download onvolledig is en daarom dat het taalpakket niet aanwezig is ... Heb je de SolidWorks-dvd's niet om de installatie uit te voeren?

2 likes