Ik weet een beetje wat zijn voorganger was: SolidDesigner / CoCreate Modeling.
Ik weet niet hoe het systeem is geëvolueerd, maar vergeleken met SW is het echt heel anders. Het is niet parametrisch. Geen ontwerpboom. Jouw onderdeel is plasticine.
Voor de assemblages blijven er geen beperkingen over, het is alleen positionering. Er is dus geen mogelijkheid om eenvoudig bewegingssimulaties te doen. Geen noties van configuratie.
Bovendien, maar hier denk ik dat het een keuze is voor de configuratie van de doos die het gebruikt, de onderdelen worden allemaal opgeslagen in de montage. Het is geweldig om op te nemen, er is alleen een 3D-bestand. Maar plotseling is de duplicatie die het genereert zinspelend om te beheren!! :s Het is een beetje alsof je alles in SW in virtuele onderdelen ontwerpt!
Met 10 jaar SW achter de rug, kon ik er niet aan wennen. En dat hoefde ik ook niet. Waar ik de meeste moeite mee heb zijn de schetsen.
Dat gezegd hebbende, degenen die daartoe werden gedwongen, deden dat vrij snel met het advies van mensen die het al jaren beoefenden.
Namelijk dat deze software het "logische" vervolg was op ME10 voor wie het weet.
Om te weten of het voor pro of voor uitdagingen is ;-)
Sorry dat ik het over SolidWorks heb. Maar ik weet het niet Pro/E. Sorry.
Ik zei vervolg op ME10 omdat ik denk dat ik hoorde dat het oorspronkelijk dezelfde uitgever was.
ME10: Ik wist het niet. Maar ik ken een grote nostalgicus van het systeem (wanneer het hem uitkomt): @fifounet44.
Wat betreft de opnames, het kan werken zoals alle andere, op betaalde versies op type dat u wilt exporteren.
Voor de schetsen is het misschien geëvolueerd, maar met de oude, zelfs een slechte ongedimensioneerde cirkel, heb ik 3 korrels nodig om te graven. Vooral het schetsplan: je kunt niet direct aan één kant tekenen! Maar het komt van mij, anderen doen het perfect. Te geformatteerd SolidWorks/Catia/SolidEdge!