Hallo Hoe komt het dat wanneer u " gedetailleerde lijst van gelaste onderdelen" in een lijst in tabbladen uitschakelt, er niets gebeurt en de lichamen van de gelaste onderdelen (en plaatwerk) nog steeds verschijnen? (Tekening in Solidworks 2021)
Hallo Ik denk dat je dit chassis in volume hebt gemaakt en vervolgens de lijst met gelaste onderdelen via anglet invoeging, zodat de carrosserieën niet worden behandeld als mechanowelded elementen (geen mechanowelded eigenschap)
Hallo Het feit is dat ik het niet erg vind dat er geen eigenschap is, wat me stoort is om deze regels in nomenclaturen te hebben terwijl de optie niet is aangevinkt. Vriendelijke groeten
Ja, maar helaas vertrouwt SW op eigenschappen voor veel van deze functies; Hieronder staat de test die ik heb gedaan, Kamer met 2 Dichtheid lichaam 2 verschillende soorten plaatwerk 3 gelaste constructies, waarvan er 2 hetzelfde profiel hebben.
Persoonlijk gebruik ik deze optie nooit voor assemblages, het wordt snel onhandelbaar, en met de opties van ontleding of desolderen maakt het de procedure alleen maar ingewikkelder, als ik het zo mag zeggen, een artikel voor een gelaste constructie, een gedetailleerde lijst voor elke gelaste assemblage, het is beter.
Dank u voor deze antwoorden. Concreet begrijp ik dat er geen oplossing is, behalve om geen lijst van automatisch gelaste onderdelen te maken, wat een probleem is als je een tabel met gelaste onderdelen wilt invoegen voor een mechanisch gelaste...
Heeft iemand een oplossing, ik zou graag de gedetailleerde nomenclatuur willen behouden zonder al deze nutteloze regels te hoeven verbergen!!