Ik moet een nokverbinding aanbrengen tussen een nok en een slagman, beide met een vaste as. De beperking werkt echter niet omdat het me vertelt dat het oppervlak niet uniform is? Ik ontwierp het stuk opnieuw en controleerde of elk segment van de schets raakvlakken had met de andere.
Hier is een overzicht wanneer ik de nokbeperking probeer in te stellen, ik heb, op uw advies, bladeren aan mijn hoeken toegevoegd om de wrijvingsgebieden te vergroten, maar het werkt nog steeds niet...
Anders kan ik je andere oplossing niet helemaal begrijpen, als je het nauwkeuriger zou kunnen uitleggen
Kunt u uw sjabloon uploaden (de laatste tenminste).
Bijgevoegd is een model (asm met geïntegreerd onderdeel) dat ik snel heb gemaakt. Ik had geen specifieke problemen, tenzij de straal van de tellernok groter is dan de kleinste van de nok.
Ik heb uw montage getest en ik zie geen problemen. Ik heb een onderdeel toegevoegd om de twee vaste assen te hebben en te testen.
Geen bijzondere problemen.
Vermijd zoveel mogelijk te steile cambeklimmingen. Voor het verhaal van de diameter van de volger is het normaal, het mag geen diameter hebben die groter is dan de kleinste diameter van de nok, anders heb je 2 raakpunten.
Dank u voor uw antwoorden, ik zal doen met uw bestanden. Ik heb het bestand nog steeds als bijlage geplaatst voor degenen die hun hersens willen pijnigen.