Hallo, ik heb een probleem met de 2e lange cilinder. Ik heb een coaxiale beperking gedaan voor de 2 lange cilinders om in de grote en vervolgens tangensbeperking in te voeren, werkt voor de 1e, maar voor de tweede werkt niet "tangensbeperking zou de assemblage te veel beperken"
Je praat over dit probleem op het gebied van assemblage of in simulatie.
Algemene opmerking
Als je een gat en een as hebt, moet je een coaxiale spanning plaatsen en geen raaklijn. OF vertel ons waarom een coax.
Als je dit bericht krijgt, betekent dit waarschijnlijk dat je al een beperking hebt voor je pincode. Verwijder dus een van de twee (de eerste is vaak niet de juiste omdat je de behoefte voelt om er nog een te plaatsen).
Laat een afbeelding van uw creatieboom zien, het wordt eenvoudiger of zet uw assemblage in een ZIP-bestand zodat wij ernaar kunnen kijken.
Ik wacht! Maar ik hoop dat de beperking niet is om de staaf op de bodem van het gat te houden. In dit geval moet het afgeknipte uiteinde van de spil raakvlak hebben met het oppervlak van de grote cilinder. En SW vindt het helemaal niet leuk. dit soort beperkingen :-)
De coaxiale spanning is om de 2 cilinders samen te laten vallen en de tangens is eigenlijk om deze op de grote cilinder te blokkeren. Dus voor de 1e werkt het, maar niet voor de tweede.
Zozo_mp, ik heb de randen van de pin en het gat al geselecteerd , voor de 1e werkt het, maar voor de tweede pin nee. Ik rits de montage dicht, probeer tangensbeperking op de 2e te zetten, het zal niet werken.
Dit komt door de manier waarop je al je stukken bouwt, wat op zijn zachtst gezegd onorthodox is. Je houdt ervan om je leven ingewikkelder te maken :-)
1°) Voor het scheenbeen maak je in plaats van een schets met een cirkel en een extrusie op de gewenste lengte, een dunne functie rond een as (zelfs geen omwenteling die de tweede mogelijkheid zou zijn geweest.
2°) Voor schuine gaten maak je ze met een materiaalverwijderings- revolutie (het is op deze manier niet erg, maar goed omdat de boorassistent zo werkt) in plaats van een gat te maken van een vliegtuig.
Vanuit mijn oogpunt is het niet de 2e die voor opschudding zorgt, maar de 1e met je slanke revolutie. Aan de andere kant weet ik niet waarom deze manier van doen de beperkingen verbiedt.
Welke versie van SW heb je?
@ Allemaal
We kunnen vaak bespreken hoe we het moeten doen, maar zeker omdat ik al sinds ik een kind was bedraad machinaal bewerken in de werkplaats en ik mijn onderdelen altijd bouw met verwijdering zoals de machine zou doen (zoals een monteur of een freesmachine), vandaar de schetsen van de plannen heel vaak. Ik gebruik alleen omwentelingen voor de assen (zoals een draaier).
Aan de andere kant, voor additive manufacturing, heb ik mijn methode volledig veranderd, maar dat is een ander onderwerp :-) :-)
het probleem zit hem niet in de coaxialiteit, ongeacht de methode, maar in de tangentie: Rand = > Rand of Rand = > oppervlak om het slippen van de spil te blokkeren.
De PB komt alleen van de manier waarop het de grote cilinder heeft gemaakt.
Voor de rest heb ik vier methoden geprobeerd en ze werken allemaal normaal als je de grote cilinder (het scheenbeen) correct bouwt.
In zijn manier van monteren heeft hij deze onderdelen verschillende keren te veel beperkt (zoals twee vlakken om rotatie te voorkomen), maar het kwam daar niet vandaan, zelfs niet na het opruimen.
Het gebrek aan training is een handicap !vooral voor pinnen in een scheenbeen is het een handicap :-)
Om alles te beperken, gebruikte ik de tijdelijke assen, de vlakken in de onderdelen en ik raakte het oppervlak van het dijbeengedeelte met de rand van de spindel en het werkt heel goed.
Ik heb de techniek van ac_cobra geprobeerd, door dit te doen, slaagde ik erin de cilinder in te trekken, maar tijdens de simulatie was er een probleem. Dus ik zal je opmerkingen bekijken en opnieuw in elkaar zetten, ik houd je maandag op de hoogte.