Naar aanleiding van manipulaties die het verwijderen van onderdelen in een assemblage onder SW2014 hebben toegevoegd, heb ik beperkingen die lichtgrijs en defect lijken.
Ik dacht dat door het verwijderen van de onderdelen de beperkingen zichzelf zouden opheffen, maar dat is niet het geval bij de overige delen.
Is er een optie om snel op te ruimen? Het is een kwestie van uitwissen wat geen plek meer heeft om te zijn.
@gt22 in 2012 deed ik dat maar 2013 deed ik het niet meer en in 2014 begin ik opnieuw "wat is dit dan"
@Lucas ja, dat klopt, maar normaal gesproken vraagt het je of je tegelijkertijd wilt verwijderen en dan verwijdert het alleen in de algemene beperkingen, niet in de beperkingsmap van elk onderdeel dat aan de beperking is onderworpen.
@Pascal is wat ik doe maar omdat ik lui ben zoek ik in 1 klik iets ;-)
Anders, als je een macro wilt starten, zijn hier enkele ideeën, maar het is niet erg interessant, tenzij je honderden beperkingen moet verwijderen of je moet het vaak doen:
Of een oplossing om alle beperkingen in één venster te hebben:
Selecteer ALLE onderdelen van de assemblage via een venster met de muis, klik vervolgens met de rechtermuisknop op een onderdeel door CTRL ingedrukt te houden en klik op "Zie de beperkingen" (pictogram met paperclip en bril):
De lijst met alle beperkingen wordt weergegeven, door CTRL ingedrukt te houden om er meerdere te selecteren, zal het sneller gaan!
Ga naar Extra/Opties/Berichten/Fouten/Waarschuwingen.
Het kan zijn dat je een keer een bericht hebt aangevinkt/uitgeschakeld, waardoor je er geen toegang meer toe hebt. (Ik kan je niet meer helpen, ik ben jonger dan 2013)