Is het mogelijk om in een assemblage 3 delen op hetzelfde punt van magnetische spanning met elkaar te verbinden? 2 stuks geen zorgen, maar als ik de 3e wil plaatsen, lijken de magnetische punten van de eerste 2 stukken elkaar op te heffen... Heb je dit soort behoefte gehad en hoe los je dit op? Bedankt
Controleer of de drie punten zich op hetzelfde vlak bevinden of dat ze niet op een vlak liggen waardoor de gewenste beperking tussen de drie stukken niet kan worden gemaakt.
Kunt u zelfs maar een gedeeltelijk beeld krijgen van de drie aansluitpunten.
Welk type beperking gebruikt u, wetende dat er minstens twee per kamer zijn om alle DDL's te verwijderen.
Kun je je ASM posten met een pack and go of terwijl je wacht op ten minste een afbeelding van de creatieboom met de gebruikte beperkingen. Met de spinnendraad voor het derde stuk (selecteer het gewoon).
Ik weet niet zeker of we onder SW2022 iets kunnen doen, aangezien het niet bestaat ;) (typefout, ik twijfel er niet aan , alleen voor de grap^^)
Wat me stoort in uw vraag is de "magnetische beperking" thermen die over het algemeen in 2D worden gebruikt om aan een raster te bevestigen, maar op geen enkele manier het onderdeel bevriest, of verwijst u naar montagebeperkingen, wat niet hetzelfde is?
Hier is een video van magnetische beperkingen: https://www.youtube.com/watch?v=me7gkUMl168
Dit is precies wat ik probeer te doen, het werkt perfect zoals beschreven in de video, maar in deze video wordt het geval waarin 3 kamers op hetzelfde punt zijn aangesloten niet weergegeven (en lijkt niet te werken). Mijn vraag is alleen of iemand hier dit soort beperking gebruikt om snel modulaire assemblage uit te voeren en of ze met het probleem worden geconfronteerd dat ik ervaar.
Nee, dat wist ik in het geval van bijvoorbeeld een bibliotheekkamer, dat ik me beperk op het paneel dat ik wil, maar dat ik nog steeds moet beperken op de andere 2 assen. (wat betreft de grondbeperking van de video)
In ieder geval bedankt voor deze video, het is interessant.
Wat betreft uw probleem, in ieder geval blijven uw onderdelen mobiel (niet vast / vast) als u de subassemblage probeert te verplaatsen, dan kunt u het punt veranderen zoals u wilt, dus als u stukken 1 en 2 niet beweegt wanneer u de 3 komt installeren, zou dat geen probleem moeten zijn, Na het zien van wat als we de 1 als 2 en 3 verplaatsen, bewegen we ook.
Trouwens, is er een masterassemblage die als referentie dient in dit systeem? Als we het verplaatsen, volgen de anderen of bevinden alle subassemblages zich op hetzelfde niveau?
Ik moet onder SW basic kijken of het beschikbaar is en wat tests doen.
U zult merken dat dit type beperking zich een beetje gedraagt als het midden van profielbeperkingen, die in werkelijkheid twee beperkingen omvatten , namelijk een punt en een vlak.
Als ik je tekening herhaal, heeft het derde stuk een punt maar geen gezicht. Als je punt op de hoek van het tweede stuk was (of het eerste, zou het moeten werken.)
Ik denk dat het van zoiets komt. Probeer bijvoorbeeld nieuwe punten op stuk A en B te zetten, maar met een stuk vlak op A of B of beide.
Nou, uit de kleine test die ik heb kunnen doen, lijkt het erop dat de punten alleen 2 bij 2 werken, dus het is niet mogelijk om 3 op hetzelfde punt te hebben.
Trouwens, wanneer 2 stukken met elkaar verbonden zijn en je verplaatst het 3e stuk, zijn de reeds verbonden aansluitpunten niet zichtbaar
De enige oplossing hierna is om meerdere punten op hetzelfde stuk te maken.
Trouwens, vermijd in principe het over elkaar heen leggen van de secundaire punten, het zal beter leesbaar zijn tijdens de montage. In mijn test heb ik 3x dezelfde kamer aangesloten, ik heb alleen een probleem met de oriëntatie, maar het opent perspectieven zoals ze zeggen ^^