Hallo
Weet iemand met welk commando je beperkingen in solidworks 2018 kunt ketenen?
Met 2017 zou ik ze achter elkaar kunnen doen, nu moet ik de bestelling na elke beperking openen.
Bedankt
Hallo
Weet iemand met welk commando je beperkingen in solidworks 2018 kunt ketenen?
Met 2017 zou ik ze achter elkaar kunnen doen, nu moet ik de bestelling na elke beperking openen.
Bedankt
Hallo Charles
Normaal gesproken is er geen functionele regressie als we van 2017 naar 1018 gaan.
In uw geval, wanneer het dialoogvenster is geopend, hebt u bovenaan de groene zwaluw, de rode zwaluw, een draaiende pijl en een punaise staan. Als je er met de muis overheen gaat, heb je ""Zichtbaar houden"". Klik erop en je kunt verschillende beperkingen aan elkaar koppelen.
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om je te vertellen, voor het geval je het niet weet, dat je een zeer nuttige functie hebt, namelijk de CTRL-functie.
Voorbeeld: een boor-asspanning
Je klikt op de boring met de CTRL-toets, vervolgens klik je zonder CTRL los te laten op je boom, er verschijnt een klein venster, dus standaard de meest waarschijnlijke beperking. Klik gewoon op de groene zwaluw of Enter om te bevestigen. Daarnaast verschijnt dit mini venster heel dicht bij de plek die je selecteert, dus minder muisbewegingen en meer snelheid.
Dan blijft er meer tijd over voor de echte garnaal ;-) ;-)
Ik gebruik deze functie praktisch alleen, behalve de geavanceerde functies die alleen beschikbaar zijn in de andere standaardfunctie.
Vriendelijke groeten
Edit: spelling