Mesh-convergentie: totale rekenergie

Hallo

Ik gebruik Solidworks Premium 2023 SP5.0 voor eindige-elementensimulaties. Om de validiteit van de berekening te garanderen, ben ik gewend om een mesh-convergentie te maken op de rekenergie op andere software (Abaqus). Het idee is als volgt:

1. Ik begin de berekening met een willekeurige maas en ik kijk naar de totale rekenergie van het model
  2. Ik start de berekening opnieuw met een fijnere maaswijdte en ik kijk opnieuw naar de rekenergie.
    → Als dit laatste niet veel is afgenomen, is de maas voldoende fijn
    →Als de energie veel afneemt, blijf ik het gaas verfijnen tot het convergeert.

Mijn vraag is de volgende, op solidworks in de resultaten kun je ENERGIE (Totale rekenergie) weergeven, maar tenzij ik me vergis, komt het overeen met de totale rekenergie in elk element en niet voor het hele model. Dus ik zou graag dezelfde maat willen hebben, maar voor mijn hele model.
Is het mogelijk om de totale rekenergie voor het hele model op solidworks te verkrijgen?

Hallo clement.merlin,
Ik heb misschien deze link die ik heb gevonden die uw oplossing zou kunnen vinden =>Vervormingscomponenten - 2021 - SOLIDWORKS Help
Om gezien te worden.
Fijne dag.
@+.
AR.