Ik moet een assemblage uitwisselen met een partner die niet met SW werkt.
Ik kan mijn sldasm (68MB) niet in stap opslaan.
Ik moet een assemblage uitwisselen met een partner die niet met SW werkt.
Ik kan mijn sldasm (68MB) niet in stap opslaan.
Hallo
Verschijnt er een foutmelding?
Nee, maar ik krijg altijd een .err-bestand waarvan de inhoud er als volgt uitziet:
Tolerant model: einde van de curve af met 0,000419498
Tolerant model: einde van de curve af met 0,00199951
Tolerant model: begin van de curve af met 0,00157797
Tolerant model: einde van de curve af met 0,00144724
Hallo
Heb je het in een ander formaat geprobeerd om te zien of het werkt??? In IGS of parasolid ???
Wanneer u opslaat terwijl u het STEP AP214-formaat kiest???
Zie deze link
http://www.lynkoa.com/forum/cao/step-assemblage
@+
Naar welke software wil je exporteren?
U kunt de parasolid- of iges-formaten proberen die heel goed werken als exportformaat... afhankelijk van de doelsoftware
Normaal gesproken wordt bij het maken van het .err-bestand gemaakt en wordt het opnieuw weergegeven wanneer de stap is voltooid.
Afhankelijk van de complexiteit van het model kan het lang duren
Bent u verplicht om uw assembly met al uw onderdelen op te sturen?
of gewoon het geheel
Als het het geheel is, heeft uw assemblage omgezet in een onderdeel
en probeer dit deel te sturen, je hebt alle externe referenties
@+
Ik heb al geprobeerd het exporteren van de sldasm naar een deel en vervolgens stap (214)
of direct sldasm naar step(214) zonder succes.
Ik heb ook geprobeerd om parasolid te exporteren.
Ik zal proberen "defeature"
En neem het op als een stuk en dan als een stap???
Test:
Sla uw assemblage op als een onderdeel en probeer vervolgens de "stap"-conversie
U kunt ons alstublieft een scherm van uw montage laten zien
Welke versie van solidworks heb je en SP?
Is het helemaal niet normaal, je verhaal , is het een heel zwaar geheel?
Heb je veel bibliotheekstukken?
Zijn al uw onderdelen en montage opgelost?
Beantwoord deze vragen alstublieft
Als u wilt dat wij u helpen
@+
Kunt u het err-bestand verzenden?
Zo nee, hebben de gemelde fouten betrekking op alle componenten of slechts op enkele?
Ik gaf in een van mijn berichten aan dat ik had geprobeerd de sldasm op te slaan als een sldprt voordat ik het naar een stap converteerde, zonder dat dit lukte.
Ik heb de bewerking opnieuw geprobeerd met een krachtigere machine, maar het resultaat is hetzelfde: Zie bijgevoegd bestand
Al mijn onderdelen zijn opgelost, de belangrijkste is een stp omgezet in prt (teruggevorderd van de partner)
Er is geen bibliotheekruimte
Nee, ik kan geen beelden uitzenden.
Hallo, soms wat ik voor klanten doe, sla ik op in PDF 3D op . SLDASM, het werkt over het algemeen niet zo slecht, maar pas op voor ENORME sets.
Ps: Ik heb deze fout nooit gekregen, sorry
Hallo
Heeft u geen oppervlakteonderdelen, zoals onderdelen van fabrikanten die op hun site of op Tracepart zijn teruggevonden?
@+
Probeer te zien door het maken van een nieuw onderdeel zoals in mijn tutorial en probeer vervolgens om dit nieuwe deel op te slaan in STAP:
http://www.lynkoa.com/tutos/ecoulement-des-fluides/cr%C3%A9er-une-pi%C3%A8ce-a-partir-dun-assemblage-pour-facilter-les-simulations
Er staat inderdaad niets interessants in het foutenbestand.
Aan de andere kant zeg je:
"Al mijn onderdelen zijn opgelost, de belangrijkste is een stp omgezet in een prt (teruggevorderd van de partner)".
Bevat dit stuk fouten? Is het volledig in volume?
Probeer dit deel te verwijderen voordat u het exporteert.
Bedankt.
De oplossing is om de stappen die door anderen zijn gegenereerd op te schonen om een native bestand zonder fouten te krijgen.
Door tijdgebrek was ik daarom genoodzaakt om slechts één wiel van mijn assemblage achter te houden, voor herkalibratie, en de onderdelen die ik eraan had toegevoegd.
En hoe maak je een trede 'schoon'?