Ombouw van Catia V5 naar solidworks

Hoi allemaal

Ik heb een korte vraag over bestandsconversie.

Ik heb Catia V5 en Solidworks en wil graag een deel van mijn Catia werk omzetten naar Solidworks.

Tot zover niets ingewikkelds. Het probleem dat ik heb is dat ik de Catia-onderdelen graag zou willen importeren in solidworks MET de creatiefuncties.

Ik weet helemaal niet of zoiets mogelijk is en of er een module is (zelfs een betaalde) waarmee je dit kunt doen, maar als iemand een oplossing heeft, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank.

1 like

Hallo

Werkt Solidworks-functieherkenning niet? (Je hebt SW Premium nodig)

Zie DataKit http://www.datakit.com/fr/

@ Felix het zal een vreugde zijn

@+ ;-))

3 likes

Hallo Joss.G,

Ik heb Solidworks premium, maar het werkt niet.

Ik heb onderdelen waaronder scans en andere, maar ook eenvoudige onderdelen, maar het openen van een catpart-bestand via solidworks werkt niet (ik heb geen Catia V5-SolidWorks Translator-licentie).

1 like

@gt22:

Hallo

Ik heb gevraagd om een proefversie van Datakit, maar dat betekent een lijk, zonder de basisfuncties. Het is alsof je een Step importeert.

De persoon die ik aan de telefoon sprak, kon me niet informeren en vertelde me dat een van zijn collega's me zou terugbellen.

Is dat de reden waarom ik de vraag hier stel:)

Op dat moment, zoals @gt22 zegt, is Datakit, met zijn CrossManager, voor jou gemaakt;)

Edit: ha ja, op dat moment zou ik niet weten hoe ik je moet informeren :-/

2 likes

@felix is online, dus hij zou je moeten bereiken

help FELIX een klant voor u het URGE

@+ ;-))

1 like

@Felix,

Met Cross-manager kon ik Catia-schetsen bewerken in Solidworks?

En hier vraag je en het is klaar top 11 minuten

dat deze site zeer responsief is

@+ ;-))

Inderdaad, responsieve site.

Heel erg bedankt Felix in ieder geval, ik zal het controleren om te zien of het doet wat ik nodig heb.

Tot gauw