Bulkconversie van DWG naar PDF

Hallo

Weet jij een manier om DWG in bulk naar PDF te converteren?

Ik heb 2 gratis programma's getest: AutoDWG2PDF en Any DWG to PDF: beide hebben een beperking tot 3 bestanden tegelijk en 20 of 30 toepassingen in totaal.

Ik heb www.zamzar.com geprobeerd die wat problemen heeft met oriëntatie en lagen (maar het heeft de verdienste dat het onbeperkt werkt en ik ben niet erg geneigd om alle plannen die weet waar op internet te laten staan).

En ik vroeg de Axemble-hotline of het mogelijk was met BatchConverter, het antwoord is niet direct: het verzoek is gedaan aan de ontwikkelaars.

Dit is mogelijk door een DWG naar SolidWorks formaat te converteren en vervolgens het SolidWorks formaat naar PDF. Niet heel praktisch, maar daar kon ik tevreden mee zijn.

Zou niemand een eenvoudige, grenzeloze en functionele methode hebben?

Bij voorbaat dank!

Hallo

Heeft u geprobeerd PDFcreator

Hallo

Met Acrobat X pro kun je dit doen, maar tegen welke prijs?

http://help.adobe.com/fr_FR/acrobat/pro/using/WS58a04a822e3e50102bd615109794195ff-7f35.w.html#WS4C60D9CA-525B-4f10-B255-8B64A6348C9F.w

@+

2 likes

Niet mogelijk met PDFcreator: Ik wil het in bulk doen (meerdere bestanden) maar PDFcreator herkent DWG's niet! Het is dus mogelijk met DraftSight, maar één voor één. En de DraftSight-scripts, ik heb het geprobeerd, maar het was niet overtuigend!

Ja, software zoals Any DWG to PDF of Auto DWG to PDF zijn veel goedkoper: tussen de €80 en €180.

Maar ben ik te naïef om te geloven dat er een vrije oplossing is? Daar lijkt het wel op!

Hallo

Hoeveel bestanden heb je?

Moet je regelmatig dit soort conversies uitvoeren?

Er is software die dit soort onbeperkte conversie van 2D-bestanden uitvoert. De software is "Tell".

Neem voor meer informatie contact op met Axemble.

Een dienst kan ook worden gedaan als het een eenmalige aanvraag is.

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo, een conversie van DWG naar PDF in bulk met Draftsight is alleen haalbaar als je de betaalde versie hebt: met behulp van scripts is het heel eenvoudig. (iets wat ik al goed geoefend heb).

Wees voorzichtig, Drafsight is betaald en alleen op Windows.

1 like

Hallo

Op het net kunt u gemakkelijk kleine software vinden waarmee u DWG/DXF naar PDF kunt converteren.

Ik gebruikte er een in mijn oude bedrijf, ik weet de naam niet meer:(
Het had de mogelijkheid om meerdere bestanden tegelijk te converteren.

Frédéric, ik kon geen enkel hulpprogramma vinden behalve AutoDWG2PDF en Any DWG to PDF, die beperkt zijn als je niet de betaalde versie neemt! 

Dus op dit moment geen vrije massa mogelijkheid voor de conversie van DWG naar PDF.

Samenvattend:

AutoDWG2PDF & Any DWG to PDF: Beide hebben een beperking voor de gratis versie tot 3 bestanden tegelijk en 20 of 30 toepassingen in totaal. De betaalde versie kost tussen de $ 100 en $ 200.

www.zamzar.com die wat problemen heeft met oriëntatie en lagen, maar werkt zonder limiet

Axemble 's BatchConverter gebruiken door een DWG naar SolidWorks-formaat te converteren en vervolgens het SolidWorks-formaat naar PDF

Mogelijk met Acrobat X pro maar erg duur.

Mogelijk met de software is "Tell". Neem voor meer informatie contact op met Axemble.

Mogelijk met Draftsight, maar alleen met de betaalde versie: Met behulp van scripts is het heel eenvoudig.

Mogelijk met dwg2pdfmx.exe, het bedrijfsvoertuig aangeboden door Frédéric, maar met een watermerk.

Bedankt allemaal!

Ik vraag oud-collega's of ze het naar mij mogen opsturen.

En ik stuur het naar jou.

1 like

Hallo

Bijgevoegd is het kleine uitvoerbare bestand om te zetten in massa.

Als het watermerk niet stoort, werkt het perfect!!

dwg2pdfmx.exe
1 like

Als het watermerk nogal vervelend is omdat het later naar leveranciers moet worden overgedragen.

Ik heb mijn antwoord - samenvatting bijgewerkt met dit hulpprogramma.

Hallo

Ik heb een partij dwg-bestanden die ik graag naar pdf wil converteren (direct in bulk), maar ik zou graag willen weten of iemand van jullie een macro heeft die ik op Drafsight kan uitvoeren (ik heb de betaalde versie), zodat ik dit werk kan doen?
Bij voorbaat dank!  :)