Hebben jullie een oplossing om het bestand van een PDA (ASM-PWS440_SYSTEM.easm) om te zetten omdat ik het bestand met edrawing heb geopend maar ik kan er niets mee.
Ik heb het nodig om het te integreren in een Catia V5 3D-model.
Ik heb een .stp of een .dxf nodig om het in 3D te doen.
Wat mij betreft, ik denk niet dat het mogelijk is. Het is mogelijk om het in STL te registreren als de persoon die de EASM heeft gedaan de exportoptie heeft geselecteerd.
Open het met edrawing en sla het op als en daar zul je zien wie er mogelijk is. Als je daar komt, is dat omdat hij de optie en achteruit had aangevinkt.
Ik heb op internet gekeken en het lijkt erop dat het niet mogelijk is om een EASM om te zetten in een stap. Het EASM-bestand is een uitwisselings- en intellectueel beschermingsbestand. Dus de eenvoudigste, vraag uw klant om u een stap van de montage te geven en als hij niet om een omvangrijk volume kan vragen, is het voldoende voor een integratie
Dank u voor uw antwoorden. Ik kijk wel door de voordeur van andere providers om echt de .stp te hebben en Manu67 te antwoorden: je kunt het niet openen met Catia.
.EASM-bestanden zijn onbruikbaar met eDrawing (proefversie), het is visueel...
Dat is wat het mij leek. Ik heb vanmorgen getest om te openen en te registreren om te zien of de STL-optie was ingeschakeld, maar deze heeft deze niet. Zoals je zegt; u moet bij uw leverancier navragen of u een RWZI wilt verzenden.
Zoals ik al zei, vraag uw klant om een omvangrijk volume, of een defeature of een speedpack . Voor de speedpack vraag hem om je een bepaald gezicht achter te laten om beperkingen te kunnen stellen en eventueel games te kunnen besturen, ik heb deze methode vaak gebruikt.