Conversion .step en .sldprt

Hoi allemaal

Ik roep uw hulp in met betrekking tot een .step die ik wil converteren naar .sldprt.

Ik heb problemen met de defecte zijkanten en ik kan ze niet oplossen...  

Ik draai op SW2017 Sp5.0, kan iemand me helpen dit bestand te repareren?

Het bestand: https://support.cognex.com/fr-fr/downloads/detail/dataman/2959/1033

Bedankt!

Hallo

Ik zit in de 2018-versie en ik slaag erin om alles te herstellen met de functies in ""Diagnose importeren"", zelfs als er daarna na correctie nog steeds onzichtbare rommel is.

U kunt doen in de import met de rechtermuisknop op het oppervlak en kiezen "repareer het gezicht" of "verwijder de discontinuïteiten" in individueel, het kan dingen verbeteren in vergelijking met de optie repareer alles.

Er is iets dat me een beetje verbaast, je hebt het over een STEP-bestand, maar degene die je ons geeft is in IGES. (Ik heb de twee bestanden niet geopend, maar toch)

Vriendelijke groeten

dm260_angled_zz____.sldprt.jpg
1 like

Dank u voor uw antwoord Zozo-mp,

Ik heb geprobeerd individuele en algemene reparaties uit te voeren, maar niets te doen, er zijn altijd recalcitrante gezichten...  

Anders wanneer u het bestand dl, is het een .zip met pdf, dxf en 2 stap (rechte of hoekige versie). Geen Iges.

capture02.png

Precies!  geen IGES

Wacht een paar minuten, ik controleer in ieder geval, op de foto die ik je gaf, zijn alle gezichten blijkbaar gerepareerd.

De aanmaakboom vertoont geen fouten na reparatie

Geïmporteerde gezichten kunnen niet worden bewerkt omdat!! (Ik probeer te begrijpen waarom en ik vertel het je)

1 like

Goed!

Samenvattend, alle oppervlakken worden correct omgezet, maar blijven in de vorm van oppervlak. Dus zonder de mogelijkheid om iets aan te passen (vandaar mijn verwarring met het IGES-bestand).

Normaal gesproken is er niet al te veel verschil tussen de 2017 en de 2018!

Heeft u geprobeerd de twee problematische oppervlakken met de hand te repareren?

1 like

Bedankt voor je hulp, ik heb het geprobeerd, maar niets hielp. Ik heb nog twee oppervlakken over die ik niet kan repareren... :(

1 like

Hallo 

Hier zijn uw bestanden zonder defecten, om dit te bereiken, opent u gewoon en selecteert u vervolgens STAP naast de bestandsnaam in het venster en vervolgens de optie en selecteert u genaaid oppervlak (en) en voila.

dm260.zip
5 likes

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoe u uw Europarlementariër op de lijst kunt krijgen. Omdat er vanuit de geïmporteerde STEP geen mogelijkheid is om automatische dimensionering te hebben.

Boem op de kont   (au!!)

Dus er ac cobra427 meer dan hoeden.

Wat een meesterschap! Ik bewonder! Het is opwindender dan de Blues in de fuck

1 like

@ ac cobra 427 : Ik wil je gewoon deze regel aan Tom Hanks "Je bent een genie f*****!"

Ik ben al weken bezig met het verwerken van SW-stapbestanden en je hebt zojuist meer dan een klein probleem met mijn camera opgelost! Als ik een .step-bestand open, selecteer ik altijd "Alle bestanden (*.*), wat me niet de opties biedt! Nu kan ik dat doen met mijn andere bestanden !!

@ Zozo_mp : om je vraag te beantwoorden, ik heb het plan niet gemaakt. Dat vind ik op de website van de fabrikant. Ik heb alleen het onderdeel (zonder fouten) nodig voor mijn ontwerp. En bedankt voor je hulp:p

2 likes

Hallo @AC Cobra 427 Ik heb je hulp nodig

Ik heb een bestand met de extensie .stp en ik wil het converteren naar .sldpart om op de simulatie te kunnen spelen

Bedankt

Hallo @dbaniyoussef 

Het onderwerp is sinds juni 2018 gesloten, u moet een nieuw onderwerp maken zodat  we u kunnen antwoorden.

Vriendelijke groeten

2 likes