Hallo, ik wil dit document (bijlage) ontwikkelen door de plaatwerkmodule?
Ik ben verzadigd...
Noodzaak om dit punt te verduidelijken alstublieft
38108.STEP (3.8 MB)
VP
Hallo, ik wil dit document (bijlage) ontwikkelen door de plaatwerkmodule?
Ik ben verzadigd...
Noodzaak om dit punt te verduidelijken alstublieft
38108.STEP (3.8 MB)
VP
Hallo.
Welk punt wil je verduidelijken?
Hoe ben je van plan het stuk te maken?
Alle functies worden uitgevoerd voordat er wordt bijten of rollen?
Of is de verspaning achteraf te verwachten?
De afschuiningen (1) voorkomen over het algemeen het uitvouwen van een plaatwerk, de groeven (2) naar mijn mening ook (na te kijken)
Er zit er een te veel in het oppervlak van de rol (waarom)
Goedenavond
Het onderdeel in plaatstalen uitvoering.
Alleen de groeven passeren de uitklap-/klapbarrière niet. Voor een volledige geometrie van het onderdeel is het noodzakelijk om materiaal na het vouwen door omwenteling te verwijderen.
38108_bis. SLDPRT (2.2 MB)
(ZW 2022)
Hallo, het is om het volume aan het oppervlak uit te vouwen... om bewerkingen uit te voeren vóór het walsen.
Hallo en bedankt
Je bent begonnen met een nieuw ontwerp, je hebt niet geconverteerd van de STEP...
Als uw bewerking geen grote precisie vereist, kan het haalbaar zijn, zo niet te raden, om te bewerken voordat u gaat walsen.
Voor de methode ga je uit van het @m_blt deel, dat perfect is gemaakt van plaatwerk, en voeg je een configuratie toe met een verwijdering van materiaal op het ongevouwen.
Zoals vermeld door @m_blt blokkeert de bewerkingsfunctie van de pers de buigfunctie.
Dus één verwijdering van materiaal voor het ongevouwen en één voor het gewalste deel en je verwijdert het of niet, afhankelijk van de configuratie.
@Alfoncpasmamob geen fan van ongevouwen oppervlakken, onmogelijk om een uitgevouwen oppervlak te genereren met de vouwparameters die overeenkomen met uw vouwmachine. Deze methode blijft naar mijn smaak te willekeurig.
Ja, ben het met je eens