Objecten converteren met het hele oppervlak

Hallo

Ik zou graag de entiteiten van een oppervlak willen omzetten naar een schets, maar dan met alles wat het oppervlak heeft.
Het is een zeer complex oppervlak met veel snijwerk en veel gaten, ik zou niet graag elke snede afzonderlijk willen selecteren.

Is dit mogelijk?

PS: het volume is een .step

Bij voorbaat dank

Hello@FabriceP

Kunt u ons een screenshot maken, zelfs gedeeltelijk.

Het is niet de STEP die het probleem is, aangezien je deze met functieherkenning naar PART kunt converteren. Als je eenmaal je deel hebt, zou je iets gemakkelijker moeten kunnen doen, zelfs als dat betekent dat je moet aanvullen wat je mist met nieuwe schetsen en extrusie of verwijdering van materiaal volgens je behoeften.

Vriendelijke groeten

Hallo, omdat ik kort geleden de vraag aan de technische afdeling heb gesteld, moet er al een conversie van de entiteiten van de "buiten" -contouren zijn geweest om de "binnenste" contouren te herstellen. als je klaar bent, moet je de entiteiten opnieuw converteren (het geeft het aan met een bericht en opent vervolgens een menu) en opties controleren zoals "Binnenste lussen ", selecteer het gewenste oppervlak en vervolgens de knop "Selecteer alle binnenste lussen" die alle binnencontouren aan de selectielijst toevoegt en ten slotte de functie valideert.

En doe het in jouw geval voor de verschillende ondergronden.

1 like

hooooo maar??

Dank u voor uw antwoorden. Ik ben zo gefocust op wat ik zoek dat ik geen perspectief heb en toch was het voor mijn ogen ahhaha.
FUZ3D beantwoordde mijn vraag, ik had alleen de knop "Selecteer alle binnenste lussen" niet gezien.

Bedankt!