Witam
Chciałbym przerobić ten kawałek na blachę, aby go rozłożyć. Czy to możliwe? Z góry dziękuję.
metal203d.sldprt
Witam
Chciałbym przerobić ten kawałek na blachę, aby go rozłożyć. Czy to możliwe? Z góry dziękuję.
Prawdopodobnie jest to możliwe, ale skoro już przy tym jesteśmy, zamiast konwertować, lepiej byłoby modelować to bezpośrednio w arkuszu blachy za pomocą zagięcia przejściowego.
Tak poza tym, że w ogóle nie opanowuję modułu z blachy, spróbuję na tej dobrej radzie. Dziękuję.
Moja krzywa jest nierozpoznanym splajnem...
Witam, kawałek w licencji edukacyjnej hin!? Czy nie byłbyś studentem, który próbuje nakłonić innych do wykonania swojej pracy? Przepraszam inaczej, ale mamy ten przypadek zdecydowanie zbyt często...
Pozdrowienia
I tak, nadal w szkole w wieku 50 lat, przepraszam, jestem spalony, nie tylko nauczyciel, który próbuje się rozwijać... Spójrz na kawałek, zanim cokolwiek powiesz, jest kilku z nas, którzy nie mogą znaleźć odpowiedzi, specjalizuję się w projektowaniu, a nie w blasze. I nie zmuszam nikogo do odpowiedzi. Znalazłem rozwiązanie poprzez natryskiwanie na powierzchnię ze spłaszczeniem, ale nie jest to czysta praca z blachy (nie zadeklarowana jako blacha).
Z poważaniem również
Konwertowanie górnych krawędzi na szkic 3D
W arkuszu blachy skorzystaj z funkcji zagięć przejściowych, wybierz 2 szkice 3D, wprowadź grubość arkusza....
I to wszystko
Rezultatem jest rozkładana blacha
zgodnie z wersją SW w powierzchni znajduje się narzędzie płaskie
@+ ;-)
W przypadku obróbki blach rysowanie może być kłopotliwe, ale jeszcze bardziej do osiągnięcia!
Powodzenia dla kotlarza...
W przeciwnym razie, w przypadku realizacji 3D, próbowałem przekształcić krzywą w szkic 3D, aby wykonać błąd skanowania >
Następnie spróbowałem z drugą krzywą // i konwersją szkicu 3D, a następnie zagięciem przejścia między 2 krzywymi 3D - > niepowodzenie
zobacz załączony plik SW 2017
Zostaną utworzone 2 opcje ;-)
@+ ;-)