Array converteren naar bulk

Hoi allemaal

Ik wil een tabel in bulk opslaan om deze op de achtergrond van een sjabloon te plaatsen.

Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

Hallo

U gaat naar Weergave > werkbalken > blokken. De balk bevindt zich in uw opdrachtmanager en u heeft de functie voor het maken van een blok.

sans_titre.png

Hallo MARTIN. Julian

Ik was meer geïnteresseerd in de mogelijkheid om een blok te maken van een eerder ingevoegde tabel, niet om een schets te maken om een tafel te tekenen.

Ik ben er nog niet uit hoe ik dat moet doen.

In welk formaat is het schilderij?

Dit is een tabel die ik heb gemaakt door Insert>Table>General Table te doen.

Hallo

Als je een tabel maakt via invoegen==>Tabel==>Algemene tabel zal het niet werken om een blok te maken, aan de andere kant, als je je tabel handmatig tekent met behulp van de schetslijnen, zal het werken door er met de rechtermuisknop op te klikken en je zult ± in het midden een blok moeten maken...

Hallo ac cobra,

Zo leek het me, je kunt van een schilderij geen blok maken... Jammer, voor een keer zou het nuttig zijn geweest.

Dank u voor het antwoord.

Heb je geprobeerd de tabel rechtstreeks in de basiskaart in te voegen zonder door de blokkendoos te gaan?

Zet jezelf in de kamermodus en plaats vervolgens je tafel. Sla deze tabel vervolgens op uw bureaublad of elders in Dwg of Dxf op die u kunt verwijderen. 

Maak een tekening, voeg een blok in > Blader en pak de tabel die je in Dwg hebt opgeslagen (vergeet niet het juiste bestandsformaat te selecteren om de Dwg te zien)

Voor mij werkt het.

sans_titre.png

Hallo stefbeno,

Het maken van een algemene tabel in een basiskaart is niet mogelijk, er zijn alleen stuklijsten en lasstuklijsten beschikbaar.

HUISZWALUW. Julien, ik heb je techniek getest, het kan werken na een paar aanpassingen (de tabel wordt naast de gegevens geplaatst en kleiner...), maar ik ga een andere oplossing maken om te voorkomen dat de visuele kwaliteit van het schrijven verloren gaat.

Ik heb de tabel opgeslagen in mijn basissjabloon en in de creatieboom, ik toon hem of verberg hem, zoals je wilt.