Hoi allemaal
Ik wil een buis gemaakt van een extrusie, omzetten in mechanisch lassen. Het probleem is dat ik alle referenties kwijt ben (deel dat in veel assemblages wordt gebruikt).
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Dank u allen
Hoi allemaal
Ik wil een buis gemaakt van een extrusie, omzetten in mechanisch lassen. Het probleem is dat ik alle referenties kwijt ben (deel dat in veel assemblages wordt gebruikt).
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Dank u allen
Hallo
Als er een oplossing is, ben ik een nemer
Hallo
Sorry, er is geen oplossing!
Functieherkenning kun je doen in volume- en plaatwerk, maar niet in de gelaste bouw! Afgezien van het opnieuw ontwerpen van alles, is er geen andere methode.
Ik had dit probleem een paar weken geleden al op het forum genoemd...
Succes...
Hallo
Als je een extrusieconfiguratie maakt en een door over te bouwen naar gelaste constructie om met elkaar te spelen, afhankelijk van de behoefte en de nieuwe assemblages die komen gaan.
Ik heb niet al te veel tijd om tests uit te voeren, vooral niet met uw oplossing, maar ik denk dat we de referenties toch zullen verliezen en dit zou ons dwingen om alle assemblages te openen en bij te werken. Te controleren.
SW is over het algemeen vrij gevoelig, humm dat ik van beperkingen hou die zonder reden springen
Ik heb een 2016-versie, dus ik heb deze optie niet, kan iemand een nieuwere versie proberen?
(zie mijn afbeelding)
Het is alleen voor de lijst met gelaste onderdelen, helemaal niet voor de beperkingen.
Al tussen een rechthoekige buis en een vierkante buis, springen de beperkingen tussen een extrusie en een gelaste constructie, ik zie niet in door welk wonder SW zijn kleintjes zou vinden...
Bjr,
Misschien de mechanisch gelaste buis bovenop hertekenen en het geëxtrudeerde lichaam in een verborgen staat plaatsen, het is een MC-gever shenanigans, maar het zou het moeten doen.
Moge de kracht met je zijn
Bewerken: u kunt het geëxtrudeerde onderdeel uitsluiten van de lijst met mechanisch gelaste onderdelen om het niet langer in de nomenclatuur te zien en het ook een massa van 0 toe te kennen om het juiste gewicht te hebben.
[TROLL Aan-modus]
Het probleem moet ernstig zijn! Vooral als de vloeistof van ObiWan niet meer genoeg is en hij Mac Giver moet oproepen.
Dus verberg de tube gewoon door de donkere kant ervan te gebruiken als ik het goed heb begrepen.
[TROLL / UIT-modus]
NEEooooon niet met je hoofd bonken!
@Zozo_mp ,
Ja, want plotseling heb je op het scherm en in je ASM het gewenste onderdeel en aangezien het tweede gewoon in verborgen staat is, zijn de referenties altijd aanwezig, dus altijd in actie voor de beperkingen.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo allemaal, het is de OBI_WAN oplossing die ik gebruik, maar omdat ik ook kosten achter gebruik, ziet het twee lichamen en nummers alles, maar hey, het is nog een stap in de kosten, maar het is oké. Dank u allen.
zelfs als u het onderdeel uitsluit van de lijst Gelaste monteur??