Ik heb een onderdeel gemaakt met de klassieke solidworks-gereedschappen, maar het blijkt dat dit onderdeel een zeer hoge filet heeft die me problemen oplevert als ik het in plaatwerk probeer te reproduceren. In feite is het bij het uitvouwen dat er fouten zijn. En zelfs dan heb ik niet eens geprobeerd het gezicht te doen dat het verlof draagt.
Heeft iemand een idee om het probleem op te lossen, bedankt
Het is uw verwijdering van materiaal dat is verwijderd van materiaal dat door Extru is verwijderd.14 dat ontwikkeling voorkomt; Probeer het anders te doen
inderdaad , om een vouw uit te voeren, is het ook noodzakelijk om de "B"-dimensie te respecteren (plaatsing op de "V"). je kunt plank na plank niet vouwen, je moet een gerecht tussen twee lagen hebben, de beroemde "B" -classificatie.
Voor mij denk ik dat de enige oplossing om dit onderdeel te maken is door te stempelen.
Hartelijk dank voor uw antwoorden. Ik vroeg me ook af over de haalbaarheid van het onderdeel door dit proces (wat handig voor mij zou zijn geweest). Dus ik heb het antwoord en ik ga kiezen voor de tweede oplossing.