Hallo
Is het mogelijk om een solidworks-assemblage (kantoormeubilair) om te zetten in 3DS MAX- of MAX- of DWG 3D-bestanden, bruikbaar voor architecten..?
Bedankt
JAF-400x1000x450.sldasm
Hallo
Is het mogelijk om een solidworks-assemblage (kantoormeubilair) om te zetten in 3DS MAX- of MAX- of DWG 3D-bestanden, bruikbaar voor architecten..?
Bedankt
Hallo
De enige 3D-software die dit kan doen is Fusion 360 van dezelfde editor als 3dsmax in . OBJ voornamelijk.
Anders voor de dwg 3D-formaat, tenzij ik me vergis , kun je ze alleen openen in SW en niet op te slaan.
Wat uw hulpstuk betreft, ontbreken alle onderdelen waaruit uw assemblage bestaat. (klassieke zet: je moet een take-away compositie maken of een pack & go, afhankelijk van je versie van SW)
Dat doet me denken in de context van de 3dmax-conversie, om de assemblage op te slaan in een onderdeel en het vervolgens om te zetten in een compatibel formaat. Ik denk dat toen ik mumuse deed met 3dmax dat ik door STL ging, maar je moet van driehoeken op de gezichten houden.
OK... Bedankt voor je hulp en een fijne dag...
@ JPS
Ben je zeker van je beste antwoord?
Het geeft voor zover ik weet geen enkele walkthrough
Over het algemeen wordt het antwoord dat het probleem oplost, gemeld als de beste rest.
En niet bedankt voor je hulp
@+ ;-(