In Solidworks 2017 zou ik vanuit een assemblage een volume in een deel A willen kopiëren dat zich in een kamer B bevindt, en in mijn kamer A dit volume op dezelfde locatie te vinden zijn alsof het in de assemblage was.
Als ik het verzoek goed heb begrepen, moet ik deel A openen, naar Invoegen ==> Kamer ==> Selecteer kamer B ==> Vink het vakje "Met verplaatsings-/kopieerfunctie" aan.
Als deel B al op zijn plaats is getekend en niet op de oorsprong, is deze laatste stap niet nodig.
Ik heb geprobeerd de invoeging zonder "Verplaatsen/Kopiëren" en inderdaad smelten de twee oorsprongen samen.
Omdat het vanaf het begin niet dezelfde oorsprong heeft, bevindt het ingebrachte onderdeel zich niet op de juiste plaats.
Om mijn vraag eenvoudiger te maken, het is een kwestie van het bewerken van een onderdeel van een assemblage en het uitvoeren van de "offset surface" functie op het oppervlak van een ander onderdeel, maar in plaats van een oppervlak zou het een lichaam zijn.
als het de "Met verplaatsing/kopieer-functie" aanvinkt. van aangevinkt, hoeft u alleen nog maar beperkingen in te stellen om de onderdelen te plaatsen. Wees voorzichtig, ik vind persoonlijk dat de installatie van een beperkt onderdeel in de kamer minder prettig is dan een deel in de montage.