Kopieer en plak een gegevenskaart op een ander onderdeel

Hallo

Ik ben op zoek naar informatie over hoe ik bepaalde velden van een gegevenskaart (referentie, aanduiding, ...) kan kopiëren naar een andere gegeven kaart.

Hier is de app:

Ik maak een nieuw kindermerk en onderdeelnummer aan  in EPDM.

Ik gebruik de pack & go van een andere assemblage en kinderonderdelen, om mijn kopie te maken.

Ik verander de afmetingen van bepaalde kamers en aan het einde van de studie verander ik de datakaart kamer voor kamer.

De ingevulde velden van de documenten zijn identiek, met uitzondering van het referentienummer.

Dus ik zou deze operatie graag willen automatiseren.

Bedankt dat je me hebt geïnformeerd over soortgelijke onderwerpen, met waarom geen herbruikbare macrobasis.

Hallo

In Epdm is er de functie "Kopieer boom... " die bestaat, verdient deze de voorkeur boven de "PackAndGo". Zie HIER of HIER voor hulp. En afhankelijk van uw EPDM-configuratie lost uw vraag zichzelf op...

Vriendelijke groeten

Hallo, ik weet niet of ik de vraag goed heb begrepen, maar waarom maak je geen bestandsgegevenskaart  die de standaardwaarden ophaalt van de map waarin deze is geplaatst? Je maakt een map aan en vult de gegevenskaart ervan in en alle waarden zijn van toepassing op de munten die erin worden gestopt.