Hallo
Is er een tool -in schetsmodus- om een cirkel te kopiëren, bijvoorbeeld langs een 3D-curve? ZIE PDF BIJGEVOEGD
Autocad doet het, SW?
copier_le_long_dune_courbe.pdf
Hallo
Is er een tool -in schetsmodus- om een cirkel te kopiëren, bijvoorbeeld langs een 3D-curve? ZIE PDF BIJGEVOEGD
Autocad doet het, SW?
Met herhaling gedreven door een curve misschien?
http://help.solidworks.com/2020/French/SolidWorks/sldworks/t_Curve_Driven_Pattern_Overview.htm?verRedirect=1
Ik ben terug op het forum, in de schets modus heb ik niet gevonden hoe je een cirkel te kopiëren langs een 3D curve, cf pdf bijgevoegd, manip van ARC + 2005, als iemand weet hoe het te doen in sw Ik ben nemer voor het verwijderen van materiaal in gebogen stringers om de uitgevouwen met de gaten te herstellen
Hoogachtend, Pierre
Wanneer de dxf arriveert in sw het bestand is een assembly? Waarom, ik ben niet geïnteresseerd, ik zou graag volumes willen maken met deze schets - zie bijgevoegde pdf
Hallo
je moet je materiaalverwijdering en herhalingen doen in een tussenliggende uitgevouwen zoals in de SW 2020-bijlage.
Hallo, aan mijn kant onder sw2018 is er geen manier om de betreffende kopie in schetsmodus te maken (zelfs niet in 2D), en zelfs als het je lukt om deze schetsen te maken, kan ik me voorstellen dat het X-verwijdering van materiaal (radiale richting) zou kosten, naar mijn mening is het beste voorstel het voorstel beschreven door @sbadenis
Ja Lynk
Ik dacht ook, jammer dat de curve-gedreven materiaalverwijderingsherhalingsfunctie mislukte!! het zou snel goed gedaan zijn... Helaas, geen SW kraam!!
Dus ik neig naar de AC Cobra-oplossing
Ik hou jullie op de hoogte, bedankt