Ok maar dat is wat ik je voorstelde in mijn 1e antwoord.
"Als u uw cartridge bewerkt; Je selecteert waar je een aanduiding hebt en aan de linkerkant zie je deze functie koppelen aan aanduiding3. Zoek er gewoon naar in de kamerinstellingen."
Omdat je het volgende wilt:
"Nou , ik zou graag willen dat de eigenschap "aanduiding3" van een kamer wordt weergegeven in de eigenschap "Beschrijving" van mijn plan."
Nee, we hebben elkaar nog steeds niet begrepen. Ik heb het over het vullen van een aangepaste eigenschap van het plan met een aangepaste eigenschap van de kamer.
Een aangepaste eigenschap, geen tekstveld in mijn titelblok.
Nou, dat is wat ik je heb uitgelegd, je vult deze eigenschap in de kamer in en om het weer in de tekening te krijgen; Je moet het bewerken en een link maken met het onderdeel zodat het in de tekening verschijnt...
Nou, nou, het gaat niet vooruit. altijd hetzelfde antwoord, en ik concludeer dat het niet mogelijk is om een aangepaste eigenschap van het plan te hebben die op zoek gaat naar een aangepaste eigenschap van de kamer.
@ Sylk:
De aangepaste eigenschap 'designation3' van mijn onderdeel verschijnt in het titelblok van mijn tekening.
Nee, we hebben elkaar nog steeds niet begrepen. Ik heb het over het vullen van een aangepaste eigenschap van het plan met een aangepaste eigenschap van de kamer.
Een aangepaste eigenschap, geen tekstveld in mijn titelblok.
Ik denk dat yve probeert om de aangepaste eigenschap van zijn deel te kopiëren naar een aangepaste eigenschap van zijn plan, degenen die in de "Samenvatting informatie" dialoogvenster en ik denk niet dat het mogelijk is anders dan door macro, het equivalent van wat Mycad tools zeker doen.
d.roger, als dat het is, zie ik het nut er niet echt van in, want het gepersonaliseerde van zijn plan wordt overgedragen in de Europarlementariër, dus het wordt gedupliceerd...
AC Cobra 427, ja ik zie het nut er ook niet van in, maar op geen enkel moment legt Yves ons uit waarom hij dit wil doen, maar hij heeft zeker een bepaalde behoefte...
Het voordeel is dat de eigenschap "Description" van een SW-document kan worden weergegeven vanuit Windows Verkenner. En als je het plan van de motorsteun of de wasmachine zoekt tussen een lijst met documenten met de naam "plannumber.slddrw", wil je niet per se elke keer door de nomenclatuur gaan graven. Voor de delen die rondellebidule.sldprt heten, heb ik ervoor gekozen om de nomenclatuurmarkering te herhalen in "Aanduiding"
Ik heb Mycad en ik heb deze linkfunctie gemaakt. Simpel gezegd, ik genereer mijn plannen automatisch met integratie (zet gewoon 3 weergaven op de juiste achtergrond en sla ze op in de juiste naam), voordat ik ze naar onderaannemers stuur die de offerte zullen maken. En deze onderaannemers hebben niet per se myCAD.