Kopieer het eigendom van een PRT naar zijn DRW-eigendom

Hallo

Ik denk dat yve probeert om de aangepaste eigenschap van zijn deel te kopiëren naar een aangepaste eigenschap van zijn plan, degenen die in de "Samenvatting informatie" dialoogvenster en ik denk niet dat het mogelijk is anders dan door macro, het equivalent van wat Mycad tools zeker doen.

Vriendelijke groeten

1 like

Zie ook deze tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=yZjcPHx2Ff8

@+

d.roger, als dat het is, zie ik het nut er niet echt van in, want het gepersonaliseerde van zijn plan wordt overgedragen in de Europarlementariër, dus het wordt gedupliceerd...

1 like

AC Cobra 427, ja ik zie het nut er ook niet van in, maar op geen enkel moment legt Yves ons uit waarom hij dit wil doen, maar hij heeft zeker een bepaalde behoefte...

1 like

@ Yve,

Ik wilde zelfs weten of u uw aangepaste eigendom alleen in uw kamer of alleen in uw Europarlementariër had gemaakt, of in beide.

Kortom, op voorwaarde dat dit is wat u probeert te doen:

1) Ik heb een eigenschap "Designation" aangemaakt in de eigenschappen van mijn onderdeel (het SLDPRT-bestand) met de waarde "blabla",

2) toen heb ik in de tekening "de tekst in het venster bewerkt" (klik met de rechtermuisknop op het veld)...

... en verving "Beschrijving" door "Aanduiding" (wat $PRPSHEET:"Aanduiding" geeft) en het veld geeft "blabla" weer.

Vriendelijke groeten

1 like

Het voordeel is dat de eigenschap "Description" van een SW-document kan worden weergegeven vanuit Windows Verkenner. En als je het plan van de motorsteun of de wasmachine zoekt tussen een lijst met documenten met de naam "plannumber.slddrw", wil je niet per se elke keer door de nomenclatuur gaan graven. Voor de delen die rondellebidule.sldprt heten, heb ik ervoor gekozen om de nomenclatuurmarkering te herhalen in "Aanduiding"

1 like

Dit is belangrijke informatie die we niet hadden...

Het is waar dat ik zei wat ik wilde doen, maar niet waarom ik het wilde...

Gesloten onderwerp

En alleen die in de kamer is niet genoeg? Zie voorbeeld

description_dans_windows.jpg

Hier is het antwoord op je probleem, want je hebt de myCAD-tools  als ik me niet vergis.

https://176.31.60.163/forum/mise-en-plan/copier-une-propri%C3%A9t%C3%A9-de-longlet-personnaliser-dune-pi%C3%A8ce-dans-la-propri%C3%A9t%C3%A9-de-lon

Ja, ik weet het, en ik heb dit geïntegreerd in mijn SmartProperties-model.

Ik heb al gereageerd op dit voorstel:

@ Ik zal overleven :

Ik heb Mycad en ik heb deze linkfunctie gemaakt. Simpel gezegd, ik genereer mijn plannen automatisch met integratie (zet gewoon 3 weergaven op de juiste achtergrond en sla ze op in de juiste naam), voordat ik ze naar onderaannemers stuur die de offerte zullen maken. En deze onderaannemers hebben niet per se myCAD.