Dit zal u zeker eenvoudig lijken, maar ik heb een onderdeel met aangepaste eigenschappen en mijn klant heeft zijn eigen onderdelen zonder aangepaste eigenschappen en we willen mijn aangepaste eigenschappen graag uitbreiden naar al zijn onderdelen. Ik geef toe dat ik niet weet hoe ik het moet doen en dat er zeker een gemakkelijke oplossing is
Het enige wat u hoeft te doen is uw kamer te openen en uw aangepaste eigenschappen te selecteren, vervolgens CTRL-C en vervolgens CTRL-V in de kamer van uw klant te doen en dat is alles...
Als u een bestand met aangepaste eigenschappen hebt gemaakt, kunt u de eigenschappen ervan instellen op alle onderdelen door alle onderdelen in het kopmerk te selecteren, inclusief de prijzen in de subassemblages , en vervolgens op het pictogram rechts van de aangepaste eigenschappen te klikken. Hetzelfde gebeurt bij het selecteren van alle assemblages.
Er is ook het hulpprogramma batchproperties in de mycad-tools dat wordt gedaan om de eigenschappen van een onderdeel op te halen en deze in een paar seconden toe te passen op een directory of meerdere mappen. (Met batchproperties wijzigt het de eigenschappen zonder het bestand zo extreem snel te openen.
Ja, de hulpprogramma's van de myCADtools-suite zijn er daarvoor. Als u zich niet hebt geabonneerd op het myCADservices-abonnement, kunt u nog steeds de myCADtools-installatie downloaden om de hulpprogramma's te testen die u mogelijk interesseren (proefperiode van 1 maand) en zo te zien hoe nuttig en vereenvoudigd uw dagelijks leven is.