Correctiefout SW2022

Hallo

Ik heb een fout en ik wil graag weten waar die overeenkomt

Sldavealldlgu:0000A6BF

Kan iemand me een tip geven?

Alvast bedankt

In welke context verschijnt deze foutmelding?

Hallo;

Onder voorbehoud van meer context:

Ik neem aan dat je doelt op: sldsavealldlgu.dll. (en niet sldavealldlgu.dll)

Het lijkt een DLL-gerelateerde fout te zijn (verkeerd geregistreerd of corrupt).

• Een veelgebruikte aanpak voor dit type fout is het opnieuw registreren van de getroffen DLL via het commando regsvr32 in de opdrachtprompt.
    => regsrv32 " C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\sldsavealldlgu.dll "

Of om door te gaan met een " Reparatie " van de getroffen software.

1 like

Hallo @Maclane

Helaas kan ik niets doen, ik werk in een bedrijf waar computerbeheer, vooral CAD, niet bestaat. en ik heb geen toegang tot mijn pc

Maar bedankt voor je antwoord

PC op een netwerk dat beschermd is tegen de buitenwereld, maar niet tegen zichzelf :sweat_smile:.

Ik heb zoveel bugs, crashes, vertragingen, omdat ik voor dit bedrijf werk, dat ik alles moest bekijken wat mogelijk was om een probleem met deze software te krijgen.
Ik ben moe van deze problemen, en van dit IT-beheer

Hoe zit het met VISIATIV-ondersteuning?

Ik gebruik beperkte pc's.
We hebben gestandaardiseerde spelers die ons verschillende kreten geven, afhankelijk van de dag en hun stemming. :sweat_smile:
Verontrustend

Hallo

Vandaag maakte ik een nieuwe fout
Kun je vragen naar het fouttype sldworks:ffffffff000000000

Dank je wel

Heb je twijfel gedaan aan VISIATIV-ondersteuning?
Ik weet niet wat een beperkte pc is :thinking:

Hallo,

De gerapporteerde fouten zijn fouten van mogelijk corrupte dll's.
Het enige wat nog overblijft is SW in veilige modus opstarten om te zien of het goed werkt, anders kan een deïnstalleren/herinstallatie denk ik geen kwaad.

@Le_Bidule
Beperkte computers zijn computers die losgekoppeld zijn van het internet en het intranet.
Deze netwerken maken het mogelijk om aan gevoelige projecten te werken en jezelf te beschermen tegen virussen of spionage, of patenten te beschermen.
We horen stabiele computers te hebben, ik zeg verstandig. Want de afgelopen twee jaar heb ik veel beugs zien verschijnen naarmate het project zich ontwikkelt.

Ik weet dat er updates worden doorgevoerd, maar nu heb ik een niveau van instabiliteit bereikt dat verbluffend is. 's Ochtends werkt alles om twaalf uur op alle markten, zelfde model, hetzelfde plan

Ik begin serieus naar fouten en codes te kijken, maar ik kan niet inloggen of de modellen delen waar ik aan werk. Geef gewoon de foutcodes op.

Maar bijvoorbeeld: ik heb een buitengewone foutmelding waarbij SW me vraagt om de foutcode :sweat_smile: te kiezen.

In twee jaar heb ik twintig jaar beug samengevat :rofl:

@Cyril_f

Hoe je SW opstart in de veilige modus.

De problemen komen ook voort uit de modellering, door de beperkte capaciteit van de pc's (gek in onze tijd).

Ik heb mijn pc vervangen, de software opnieuw geïnstalleerd, nu zie ik maar één ding: de onderlagen, die alleen al de helft van de fouten en bugs kunnen oplossen.

Maar ik ga de opstart in veilige modus bekijken, ik wil de procedure.

Met Solidworks Rx. Het is een beetje een misleidende term omdat het alleen het feit behandelt dat je kunt starten zonder de aanpassingen van de tool of om OpenGL-functies te emuleren om te controleren of er een driverprobleem is

1 like

Niet verkeerd. Thuis gingen we over op 64GB RAM en vrij hoge kloksnelheden omdat het met de beveiligingsoverlays ingewikkeld werd. Daarna hebben we ook het processorbereik veranderd (van een Xeon-architectuur naar een I7).

De sublaag is vrij dik, voordat ik met SW begon, had ik al 3 pagina's Taakbeheer, software die ik niet gebruik is gestart, kortom

Het probleem met de processor zit vooral bij de MEP's, ik begrijp dat het met een hart werkt (mythe of waarheid?).
De goede grafische engine (misschien een mythe), het is een oude blunderbuss, maar ik weet er niets van.
Momenteel onze configuraties
13e generatie intel(R) Core ™ I9 - 13950HX
Hart 24
32 Logische Processoren
32 GB RAM (op twee slots) SODIMM 4000MHz
Grafische kaart
NVIDIA RTX3500 Ada Generatie Laptop GPU12Gb Graphics 128MB
Windows 64

De configuratie lijkt niet te ontploffen ondanks het gebrek aan RAM, de grafische kaart weet ik niet.
Is het compatibel met SW, dat weet ik niet.

De grafische kaart zou pas compatibel moeten zijn vanaf 2026 (dat betekent niet dat het niet werkt, maar niets gegarandeerd bij een eerdere versie).
Apparatuurcertificering | SOLIDWORKS
Anders moet je op het geheugen van 2022 de optie voor verbeterde grafische prestaties uitschakelen

@Cyril_f

Anders moet je op het geheugen van 2022 de optie voor verbeterde grafische prestaties uitschakelen

Is het ironisch? :sweat_smile:
Ik ga het testen
Als ik het samenvat, is de grafische kaart te jong voor de softwareversie :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:
Dank je wel

Ja, iets te recent voor 2022, maar het is nog steeds de loterij, het kan nog steeds werken. Het is alleen zo dat SW zich niet bezighoudt met testen en certificeren op oudere versies.
En nee, het is niet ironisch, de functies van SW's meesterbreinen zijn niet altijd aangepast en maken een puinhoop van SW's werking in plaats van te verbeteren (deze optie is het perfecte voorbeeld op varianten die lager zijn dan de 2023, voor zover ik het geheugen heb).