Ik heb een probleem met het hulpprogramma "Costing" van SW.
Op onderdelen met meerdere lichamen (mechanisch gelast) kan het hulpprogramma de modelsubbestanden niet vinden.
Hij vindt het basismodel "multibodytemplate_default(Metrisch)", maar niet de "sheetmetaltemplate_default(Metrisch)" en "Machinigtemplate_default(Metrisch)".
Wat raar is, want op unibody-onderdelen vindt het deze 2 bestanden zonder enig probleem. Daarnaast heb ik gecontroleerd of deze bestanden in de map staan.
Nee, integendeel, als u zich in MultiCoprs bevindt, worden de sjablonen voor plaatwerk en bewerking automatisch gekozen en moet u het type carrosserie hierboven in de lijst met carrosserieën opgeven. Als het plaatwerk is, wordt het automatisch herkend, voor de andere moet het handmatig worden opgegeven.
Dit is precies het probleem dat ik heb, de plaatwerk- en bewerkingssjablonen zijn niet gevonden en ik heb niet de mogelijkheid om carrosserieën te selecteren, de lijst van het hulpprogramma blijft leeg terwijl het onderdeel 2 plaatwerklichamen bevat in de map "lijst met gelaste onderdelen".