Beoordeling in MEP

Hallo @ allemaal en  @ All  en @u Santa Claus

Ik doe niet vaak MEP en ik begrijp niet waarom sommige dimensies niet worden overgedragen van het model naar de MEP.

Normaal gesproken zou ik in staat moeten zijn om alle afmetingen van de schetsen of cirkelvormige herhalingen te herstellen als die er niet zijn en daar beschuit hij ze niet allemaal aan mij geeft.

In de kamer zijn alle schetsen compleet en volledig gedimensioneerd.

Voorheen gebruikte ik nooit de piercing assistent (komt het daar vandaan???? ) Inderdaad, ik teken eerst een schets (A) en laat die daar zichtbaar, dan doe ik het tikken met de boorassistent maar om de gaten te wiggen met de 3D-schets plaats ik de gaten op de punten van de schets (A°). Of ik de gaten nu één voor één plaats of de hoekherhaling gebruik, het is hetzelfde, hij legt de afmetingen niet op mij.

Kort! Ik wil niet alle gaten opnieuw beoordelen.

Ik kan geen assen of constructielijnen toevoegen om ze hoekig te dimensioneren. Normaal gesproken zou ik in staat moeten zijn om constructielijnen in de MEP toe te voegen en ze in de MEP te dimensioneren

Ik kan de Europarlementariër niet op het forum plaatsen, maar als iemand op SW 2019 is, kan ik deze per e-mail naar hen sturen.

Vriendelijke groeten

Merk op dat ik een hekel heb aan de piercing-tovenaar en dat het een verdomd gek citaat is (ik moet het slecht gebruiken).

cotation_par_repetition_vue_1.jpg
cotation_par_repetition_vue_2.jpg

Hallo @Zozo_mp ,

Afschuwelijke import van Cote uit het model, het is haalbaar in automatische offerte:

• Door de kust te markeren om te tekenen. 
  • In DiExpert. 
  • Mbd
  • ....

Het importeren van de schetsafmetingen lijkt mij niet de juiste methode, ik denk dat de zichtbaarheid van de schetsen dubbelzinnigheden oplevert,

Voor het boren heb ik geen oplossing, misschien met een tafel maar het zal niet praktisch zijn voor een cirkelvormige lay-out, 

3 likes

In mijn ervaring werkt het importeren van modelafmetingen, hoewel het door uitgevers als magie wordt verkocht, in verschillende CAD-software nooit bevredigend; Het is zeker mogelijk dat ik op dit punt niet getraind ben.

Over het algemeen moet er een samenloop zijn tussen de weergave waarin het object is gemaakt en de tekeningweergave, SW voegt bovendien een begrip "annotatieweergave" toe.

In principe reserveer ik 3D-schetsen voor radiaal boren: SW erkent dat het (in het algemeen) een cilindrisch vlak is en vermijdt het creëren van een raakvlak waarop het gat moet worden geplaatst.

Kortom, ik ben bang dat je de holes opnieuw moet beoordelen.

Succes

4 likes