Dimensionering in detailweergave

Als ik me niet vergis, zijn SP's niet afhankelijk van een commercieel aanbod.
De versies van 2022 / 2023 /2024 zijn min of meer recente aanbiedingen van dezelfde software (zoals Windows 95/98/2000/XP enz.)
SP's zijn revisies van uw versie en moeten bij de prijs zijn inbegrepen. Je zou de mogelijkheid moeten hebben om te upgraden naar de meest recente versie met de inherente bugfixes.

1 like

Zoals gezegd in veel onderwerpen over de fofo, moet je SP0 tot SP3 vermijden, dus minimaal SP4 of 5.
Velen draaien met N-1-versies, dat wil zeggen dat we voor het jaar 2024 de SW 2023 gebruiken, om tijd te laten voor de software om stabiel te zijn (ja, ja, ik weet dat we kunnen dromen)

2 likes

Wordt het toevallig geen vakantie en blijft de kust op een raakkam hangen?
Zo ja:
Klik met de rechtermuisknop op de weergave
Tangensrand verwijderen
Voer de afmeting opnieuw uit of bevestig deze opnieuw aan de rechterkant

Hallo

Ik denk het niet, van mijn kant, na te hebben geworsteld met de detailweergaven, merkte ik dat mijn modellen standaard waren ingesteld op " echte " afmetingen in plaats van " geprojecteerd ".
Aan de andere kant, door de parameter te wijzigen, wordt er geen rekening mee gehouden in de weergaven, dus de oplossing zoals @Frederic_Ouvrard het deed, is de juiste: verwijder de weergave en genereer deze opnieuw (bedankt SW voor deze codering met de voeten voorlopig).

Hier neemt de dimensie twee randen aan die in hetzelfde vlak liggen? Zo niet, ja, dan zal echt waar of geprojecteerd niet dezelfde beoordeling geven.
Dat gezegd hebbende, ik zal de raakranden controleren, je weet maar nooit, het is niet echt nuttig (of voor puristen)

Nee, want de haak is gemaakt aan het uiteinde van de afschuining. In " echte " afmetingen, door twee cilinders die zich op twee verspringende vlakken bevinden, vast te haken, geeft het de diagonale dimensie (georiënteerd volgens de helling gegenereerd door de niveauverschuiving) in plaats van de " platte " dimensie. Dit is alleen het geval bij automatische afmetingen, als je overschakelt naar horizontale of verticale afmetingen geeft het de juiste waarde weer.

2 likes