Sommige van mijn collega's gedragen zich anders bij het citeren van een thread... -SW2022 SP5-
Gedrag 1 : Door de draadweergave te selecteren met het gereedschap Slimme maatvoering, wordt een afmeting aan de buitenkant van het model gegenereerd met de draadinformatie:
→ Goed!
Gedrag 2 : Door de draadweergave te selecteren met de tool Slimme maatvoering, wordt een afmeting gegenereerd op de draadweergave met de draadinformatie:
→ NIET GOED!
Draadjes zijn taboe, we komen er allemaal vanaf!
Als ik de tekening met de afmeting volgens gedrag 1 opsla, en een van de collega's opent deze, dan verandert de weergave met de reconstructie van het vlak.
Ik heb in de document-/systeeminstellingen gekeken of een optie dit gedrag kan aansturen, er is niemand, of ik heb het gemist!
Is iemand van jullie dit probleem ooit tegengekomen? Beter nog, was iemand van jullie in staat om dit probleem op te lossen?
Hallo Silver_Surfer, Het is mij nooit overkomen " SW2022SP4 ". Gewoon om erachter te komen of alle DAO-berichten dezelfde instellingen hebben? Dat wil zeggen hetzelfde achtergrondplan.
Anders heb ik geen andere oplossing. Succes, hou ons op de hoogte, misschien heeft hij iemand die de oplossing heeft. @+. AR.
Geverifieerde en identieke parameters. De basiskaarten staan op een gedeelde locatie.
Ik heb een potentieel verschil geïdentificeerd (ik controleer momenteel alle stations): Hotfix 1250806 bedoeld om de plaatsing van afmetingen in een hellend beeld te corrigeren...
Om te proberen (op dit punt...) Sinds Solidworks 2022 hebben onze aardige programmeurs bij Solidworks functies toegevoegd op draadafmetingen, volgens de beschrijving heeft dit alleen invloed op de diepte ... maar Dassault kennende...): Kijk of de twee stations dezelfde instelling hebben voor: Functies voor draadweergave upgraden. https://help.solidworks.com/2022/french/Solidworks/sldworks/HIDD_DVE_CTHREAD.htm?rid=137900 Ook om te zien (maar ik betwijfel het) of de twee pc's naar hetzelfde standaardbestand voor tekeningen verwijzen... en controleer eventueel hetzelfde voor het CalloutFormat-bestand.
Opmerking: Ik realiseerde me net dat het mogelijk is om een weergave van filets (invoeging/annotatie) rechtstreeks in een PEM toe te voegen... de informatie gaat terug in de 3D, maar ik vind het, laten we zeggen ... een beetje arrogant (ik heb deze uitdrukking nooit echt begrepen... {waarschijnlijk een connectie met de pestkoppen} ...)