Hallo
Hoe beoordeel ik het geheel van een uitgevouwen? Van de rand van het plaatwerk tot de 1e bocht, van de 1e bocht tot de 2e, etc.
Hallo
Hoe beoordeel ik het geheel van een uitgevouwen? Van de rand van het plaatwerk tot de 1e bocht, van de 1e bocht tot de 2e, etc.
Hallo
Op geen enkele manier doen we niet wat je zegt over het gevouwen deel. Het moet eerst worden uitgeklapt en vervolgens moeten de maten plat worden genomen.
Voor u is de vraag eerder hoe u het plaatwerk moet uitvouwen.
Het onderdeel mag alleen worden gemaakt met plaatwerkkenmerken. Gebruik geen extrusie, vegen...
Dus bedankt, maar de maten plat nemen is precies mijn vraag.
Ik heb al een plaatwerkonderdeel gemaakt met de plaatwerkfuncties en het onderdeel vervolgens uitgeklapt. Wat ik nu wil, is citaten weergeven over deze uitgevouwen. Behalve dan dat de vouwlijnen blijkbaar niet selecteerbaar zijn voor handmatige dimensionering. Vandaar mijn vraag; Hoe maak/toon ik deze offerteketting?
Hallo, u moet de schetsen in de tekening weergeven zodat de vouwlijnen verschijnen. En u kunt de annotaties van de vouwen toevoegen door met de rechtermuisknop te klikken op -> eigenschappen -> de vouwnotities weer te geven, in de relevante weergave.
Hallo Sylk,
Ik doe elke dag plaatwerk, de buigassen zijn selecteerbaar voor planoffertes.
Je moet de uitgevouwen weergave gebruiken, het werkt niet als je de uitgevouwen functie gebruikt.
Vriendelijke groeten
Dank u voor uw antwoorden.
@a.eriaud was ik natuurlijk uitgevouwen staat, niet de functie, maar in feite had ik graag de kettingaanhalingstekens in de PRT-viewport willen hebben, zonder noodzakelijkerwijs door een tekening te gaan. Is dit mogelijk? Sinds de PRT, wanneer ik op een buiglijn klik met de SW (2020.0) crash dimensionering tool...
In de tekening werkt de keten van offertes inderdaad.
Hallo weer,
Ik heb net de test gedaan op een deel in het proces van het ontwerp:
1 - Uitgevouwen toestand
2 - neem het afmetingsgereedschap in het tabblad "Schets"
3 - Kies "Referentiebeoordeling"
De bochtspinnen zijn selecteerbaar en ik heb geen crash gehad (SW2022.2).