Hallo
Hoe kunnen we een tailing (M10 op de PJ) op solidworks beoordelen?
Bedankt
axe_controle_isoflex.slddrw
Hallo
Hoe kunnen we een tailing (M10 op de PJ) op solidworks beoordelen?
Bedankt
Hallo, als je een tekening bijvoegt, moet je het onderdeel ermee verbinden.
Of voeg anders een plan toe in jpeg- of pdf-formaat.
Dank je wel =)
Hallo
Om een planbestand bij te voegen, moet je ook het onderdeelbestand erbij doen om de link tussen de twee niet te verliezen!
Voor het dimensioneren van een schroefdraad gebruiken we dezelfde afmetingsgereedschappen als voor een traditionele afmeting en er dienen zich 2 gevallen aan: als de draadmarkering uit de functie "boren" komt, stelt de juiste annotatie zichzelf in, anders verschijnt alleen de Ø van de draad en moet u de afmeting handmatig nemen door M (voor metrisch) in te stellen in plaats van de Ø voor het getal!
Hallo
Om een schroefdraad te dimensioneren, gebruik ik de symboolfunctie voor het boren.zie bijgevoegde afbeelding.
Vriendelijke groeten.
Fred.
@Bart, @David, om alleen een slddrw te lezen, kun je via eDrawing gaan!
Als ik het goed begrijp, is het voor de buitendraad. U moet met de rechtermuisknop op de draadweergave klikken en symbool invoegen selecteren:
Het is noodzakelijk om eerder de voorzorgsmaatregel te hebben genomen om de weergave van de thread correct in te vullen toen deze werd gemaakt.
Tot ziens.
PS: We zijn hier allemaal om elkaar te helpen, dus je hoeft niet boos te worden. Bedankt voor iedereen.
@shayouni, @david be3,
Bedankt voor het modereren van uw opmerkingen. Ik steun @remrem, we zijn bezig om elkaar te helpen, we hoeven niet boos te worden.
@remrem: Ik heb dit commando niet (met SW14).
Hoe maak je de draad?
Zit het in het model met invoeging/annotatie/draadweergave?