Dimensionering van de trajectlengte

Hallo

Ik heb een trajectlengtemaat in een onderdeel, maar hoe laat ik deze terugkomen in een tekening?

De enige "oplossing" die werd gevonden, was om alle afmetingen van het model te importeren en vervolgens alle andere afmetingen te verwijderen... moeilijk op complexe riemen.

Bedankt.

A+

Via de evaluatietool zou je moeten vinden wat je zoekt 

@+

1 like

Hallo

Met de dimensioneringstool "trajectlengte" werkt het niet?

A+

Hubert

capture.jpg
1 like

Hallo

Nee, ik kan het wel laten werken in de schets, maar niet in de tekening.

A+

Hallo

Allereerst , bedankt voor deze ontdekking (ja ja we leren elke dag :) )

Ik heb net de test voor het probleem en ik ben geslaagd in wat je probeert te doen:

Dus in je schets zet je je trajectkant, so far so good.

Om het aan de MEP-kant weer te geven, heb ik Model Object gebruikt en vervolgens de opties geactiveerd die bij je passen.

Als u daarna veel afmetingen op uw onderdeel heeft, kunt u dit altijd wijzigen in Ongemarkeerd voor tekening, dit is een eenvoudige manier om de afmetingen te filteren . (klik in de kamer met de rechtermuisknop op de afmeting / Markeren voor tekening niet aangevinkt, aan de kant van de MEP vergeet niet om de andere opties uit te schakelen)

3 likes

Bravo @FUZ3D  (klap, klap, klap)

Dit moet kostbaar bewaard worden! Bovendien vind ik deze functie erg slecht gedaan, ook al gebruik ik het vaak om crashes te simuleren, terwijl SW niet weet hoe het normaal moet worden gedaan.

Ik hoop dat de kerstman je alleen al daarom zal verwennen ;-)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Bedankt allemaal voor jullie leads, maar niet gemakkelijk te gebruiken.

Bovendien, wanneer het na het beoordelen van het model onmogelijk is om deze notitie anders te plaatsen, gaat deze ergens anders heen (behalve tekenen)...

A+