Hallo
Na een wijziging aan een onderdeel, zet de tekening ervan de afmetingen in kakigroen, hoe terug te komen
aan de "normale", hartelijk dank Pierre
SW 2016
Hallo
Na een wijziging aan een onderdeel, zet de tekening ervan de afmetingen in kakigroen, hoe terug te komen
aan de "normale", hartelijk dank Pierre
SW 2016
Hallo
De zijkanten hebben hun grippunten verloren. Door hierop te klikken, heeft de regel van de bijlage per ongeluk een rode stip aan de basis, je hoeft alleen maar op te hangen aan de entiteit en alles wordt weer normaal.
Over het algemeen een beetje hervormen voor de diameterafmetingen en onmogelijk te repareren voor de spaakafmetingen (je moet ze opnieuw doen).
Soms, zelfs als je ophangt, blijven de ribben kaki...
Nou dank u en een goede dag Cyril.f
Hoogachtend, Pierre
@stefbeno: Normaal Ctrl+Q en het gaat terug naar normaal. En van tijd tot tijd is het opnieuw ophangen van de dimensies recalcitrant, dus schrappen en herpositioneren.
Dank je laat....
Om op deze vraag terug te komen, soms gaan mijn tekenafmetingen verkeerd na het opslaan.
Ik voeg mijn afmetingen toe, ik sla ze op en ze zijn fout, ik moet ze opnieuw doen, dit probleem is je ooit voorgekomen? Het overkomt me op een kleine tekening, maar het is buitengewoon vervelend ....
Vriendelijke groeten