Ik heb een kleine vraag over de beoordeling van meerdere gaten.
Ik heb een reeks van ongeveer vijftig gaten aan de zijkant, ze zijn op gelijke afstand, van dezelfde diameter en op dezelfde as.
Dus ik wil ze graag op deze manier beoordelen: http://www.zpag.net/Tecnologies_Indistrielles/Images7/Cotati72.jpg, om mijn zicht niet onnodig te overbelasten.
Het is duidelijk dat voor de 4x18 = 72, de 72 "dynamisch" zal zijn, d.w.z. uw beoordeling zal evolueren met de 3D, maar de 4x18 zal dode tekst zijn, dus in het geval van evolutie van de 3D zal het niet bewegen.
Voor het genoemde piercing-symbool werkt het heel erg goed, je kunt de tekst permanent aanpassen (met name het verwijderen van symbolen die niet per se bekend zijn), als je geïnteresseerd bent, laat het me weten, het is niet gemakkelijk...
Ja dat is de limiet van het systeem, of anders doe je zonder de "4x18=" voor de 72
Er is misschien een uitweg, maar ik mis één gegeven niet: je kunt een annotatie invoegen en afmetingen invoegen. Het eerste gebruik hiervan is het specificeren van een debiet, bijvoorbeeld buis 40x20x2 (ervan uitgaande dat we het niet met de gelaste constructie hebben gedaan, natuurlijk). Het werkt als volgt:
_Insertion/Annotatie/Opmerking
_tapez de tekst "Tube"
_Cliquez op heuvel 40 verschijnt de 40 nu in de noot en dynamiek!
_continuez door "x" te schrijven
_cliquez op de kansen van 20
_continuez door "x" te schrijven
_cliquez op de kansen van 2
_Bevestigen
Begrijp je het principe?
Dus in jouw geval zouden we kunnen overwegen hetzelfde te doen, maar waar ik struikel is het aantal hartafstanden! Een idee @Lucas?
Om het juiste antwoord van Benoit te vervolledigen, vink je de optie "Aantal voorvallen/herhalingen" aan in de functie "Objecten modelleren", zodat je op het nummer kunt klikken om de annotatie te maken. Dit is natuurlijk het geval als de schets of functie is gemaakt met een herhaalfunctie.
Een zeer belangrijk detail als u annotaties gebruikt met links naar dimensies, vink de optie "Linkfouten in annotaties" aan in Display.
Als het niet is aangevinkt en een van de dimensies die in een annotatie worden gebruikt verdwijnt, blijft uw annotatie zonder waarschuwing bevroren op de laatste waarde, terwijl u bij deze optie een foutmelding krijgt (zie afbeelding)