Cotatie percages

Hallo en de beste wensen voor 2014,

1- Is er een optie onder sw om te voorkomen dat een Europarlementariër de afmetingen van de boor op meerdere frames dupliceert?

of een andere manipulatie die ik elke keer mis en die me dwingt om het plan schoon te maken.

Wanneer ik de objecten van het sjabloon invoeg, heb ik de optie "duplicaten elimineren" om te controleren. Dit werkt met uitzondering van gaten en groeven waarbij de zijkanten zo vaak voorkomen als het gat zichtbaar is (bijv.  voor een doorlopende boor: voor- en achteraanzicht).

2- Is het mogelijk om het invoegen van de voorgatmaat voor een kraan te vermijden?

Hallo

1-In de opties, tabblad "Tekenen", is de eerste optie aangevinkt "Elimineer dubbele modelafmetingen tijdens het invoegen"

2- Het is mogelijk om de teksten aan te passen die verschijnen bij het gebruik van de symbolen voor het boren. Dit is het "calloutformat.txt"-bestand dat zich bevindt in de map die is opgegeven in het Document Locations/Symbol Format Definition File for Drilling.

1 like

1- Ja, deze optie is aangevinkt.

2- Dank je.

Hallo

1) Het is inderdaad een bug die wordt vermeld op de SolidWorks Knowledge Base, SPR #: 388410:

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+All+Defects+List+customerportal+-+Search&BusObject=Product+Defect&BusComp=Product+Defect&Id=1-9FZYFL&SRN=

Het is gemarkeerd als  "Status: Gesloten (Inactief)" !

Iedereen weet hoe je een SPR te heropenen?

2) Een video voor meer details over het toelichtingsformaat: http://vimeo.com/686269

Voor punt 2 heb ik deze aangepaste versie van calloutformat.txt. Om getest te worden...

calloutformat.txt
1 like

En dit Excel-bestand om je weg te vinden in de txt...

document_travail_cotation_percage.xls
1 like

Als ik het had geweten, had ik de vraag apart in 2 verdeeld...

Met dank aan Lucas Prieur voor deel 1 en de video voor deel 2.

En om te benoit.if voor de 2 meerdere keren.

Door het bestand "calloutformat.txt" aan te passen, worden bovendien de 2 problemen opgelost.

Ik heb niet langer een boorbeoordeling voor meerdere weergaven en de tekst is degene die ik kies.

Nogmaals bedankt.