Ik heb een ontwerp dat wordt aangedreven door een familie van onderdelen en afhankelijk van de gekozen configuratie varieert de beoordeling een beetje. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat de hardheid of oppervlakteafwerkingen niet identiek zijn, is het mogelijk om afmetingen te laten verschijnen en verdwijnen?
Ja, het zou mogelijk moeten zijn, wanneer u uw 3D dimensioneert, kunt u een configuratie kiezen om aan deze dimensie te koppelen. Als u deze dimensie vervolgens van uw 3D naar uw MEP importeert, zou deze normaal gesproken moeten verdwijnen of verschijnen, afhankelijk van de gekozen configuratie.
Naar aanleiding van uw bericht dacht ik dat het de juiste oplossing was... Ik begrijp niet waarom, maar het werkt niet... Ik heb het geprobeerd met "Deze configuratie", "Configuraties specificeren", maar de afmeting blijft, hetzij in de 3D of in de tekening na de wijziging van de configuratie. Ik heb het geprobeerd met een numerieke beoordeling, maar ook een beoordeling waarin ik veranderde en een woord plaatste en nog steeds niets.
Ik begin de hoop te verliezen om mijn tekeningen te automatiseren...
Als u in uw configuratie in kwestie de beoordeling verbergt en de weergavestatus opslaat, moet deze goed zijn denk ik, niet in het echt getest, als het niet werkt, vertel het ons, ik zal een meer geavanceerde test doen.
Wat voor soort SOLIDWORKS, 2015, 2016, 2017 ben jij?
Ik heb mijn probleem niet echt opgelost, maar laten we zeggen dat ik een alternatieve oplossing heb gevonden die bestaat uit het plaatsen van de beoordeling op mijn entiteit en deze zal verdwijnen wanneer de functie is uitgeschakeld. Het probleem is dat het anarchistisch overkomt.