Hallo Kunt u mij alstublieft op dit punt helpen. Ik wil een dimensie plaatsen ten opzichte van een referentiepunt dat in een ruimte is gemaakt. Ik zal je het punt in de tekening geven, maar het is onmogelijk om dit punt aan een dimensie te haken... Ik heb het over de blauwe stip, punt 4.
Welke versie is uw SW? Op de schermafbeelding staat uw referentiebeoordeling in grijs zwart, dit is geen goed teken. Probeer dus opnieuw te citeren door uw referentiebeoordeling te wissen, wat alles zou moeten wissen wat uw beoordeling op dit niveau zou moeten zijn; Het zou het moeten doen. Anders positioneer je je steken door ze te bevestigen, maar het is oké, het wordt doe-het-zelf... En anders zie ik geen andere oplossing. Succes. @+. AR.
Ook al is het niet erg orthodox, ik plaats een schetspunt direct op de tekening op de positie van punt4 (waarschijnlijk uit 3D) + beperking. Op deze manier zou de beoordeling geen probleem moeten zijn.
Hallo g_terraz, OK!!! maar het is niet conventioneel voor mij, ik heb altijd het gevoel dat er een probleem is... Nou, goede dag geboren om te plezieren. AR.
Het is inderdaad een hack, maar het komt goed voor wat ik moet doen. Mijn grootste vraag blijft, niet wetende waarom ik niet direct kan citeren op het referentiepunt van 3D...
Ik heb een representatief bestand gemaakt als bijgevoegd als iemand wil proberen een dimensie op punt 4 te plaatsen, ik kan het niet... (Dat is SW2024)