We moeten een zwaluwstaart scoren, maar dat weten we niet meer.
Voor de theorie hebben we de memotech en Chevalier...
Heeft u praktische voorbeelden (idealiter van tekeningen) die u mij zou kunnen geven voor de mannelijke en vrouwelijke delen?
Om het in context te plaatsen, (in PJ, ons model): het is gewoon een beweging van aanpassing, we maken het spek los, we verplaatsen een paar 1/10e en we draaien aan.
@GT22: Ik schreef: "Voor de theorie hebben we de memotech en Chevalier... ", jeukte de -1
@Bart, waarom niet, normaal gesproken zou het bestand vanavond klaar moeten zijn, maar ik kan een beetje trekken om het morgen in de vroege ochtend af te leveren (door met de schema's te spelen).
Probeer de afbeelding op een pc te plaatsen in plaats van deze in de tekst in te sluiten. Momenteel kan ik de afbeelding niet vergroten (of laden) om hem te lezen (tenzij ik een manipulatie mis).
@GT22: Je was er bijna, nog 2 klikken en je hebt de afbeelding op de volledige pagina (http://www.astronomic.fr/fichiers/cotes%20vixen%20et%20losmandy.pdf).
Aan de andere kant was het geen monteur die tekende, jammer.
Ik ga er een laag van toevoegen, maar een zwaluwstaart gedimensioneerd op scherpe hoeken, ik zie niet in hoe de man in de werkplaats zijn afmetingen gaat beheersen.
s.b, je brengt HET punt naar voren: moet ik in theorie citeren en doet de machinist zijn best om mij het conforme onderdeel te leveren, of moet ik de afmetingen direct op de meters aangeven?
Zelfs om in theorie te citeren, het is niet eenvoudig, het gebrek aan duidelijkheid en voorbeeld in de literatuur is waarschijnlijk niet onschuldig.
hier, op kantoor, vonden we wel archieven, maar die zijn te specifiek: interne productie, functie voor tafelgeleiders van bewerkingsmachines (we hebben voormalige werknemers van Vernier).