Hallo, ik ben net overgestapt naar de 2015-versie van Solidworks. Ik werk al een aantal jaren met de routeringsmodule en na deze update kunnen we de buizen dimensioneren met elementen buiten de buis die ik niet meer kan, zou iemand de mogelijkheid hebben om me een beetje te verlichten.
Deze taak kan op twee verschillende manieren worden bereikt.
1) door het gebruik van 'Smart Dimensions' door de externe geometrie en de 3Dsketch van de buis te selecteren. 2) het gebruik van de schetsrelatie 'Route along' die beschikbaar is op de PropertyManager voor de 3D routeschets. Dit verschijnt nadat Ctrl of Shift de externe geometrie en het schetssegment zelf heeft geselecteerd.
De routeringsoptie 'gebruik middellijndimensie' moet eerst worden uitgeschakeld.
Teruggaan naar de 2014 is ingewikkeld, het hele ontwerpbureau is overgestapt op de 2015 en al mijn lopende bestanden zijn geconverteerd in 2015, het is niet eens ingewikkeld, het is onmogelijk. Bedankt voor je answer.pl, maar het helpt me niet veel, ik ga nog wat meer prutsen en zo niet, probeer dan de hotline te bereiken ...