Hallo
Ik ben onder SW2018 en ik heb een probleem, ik kan geen dimensie meer verwijderen tijdens het tekenen.
Heeft iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Christen
Hallo
Ik ben onder SW2018 en ik heb een probleem, ik kan geen dimensie meer verwijderen tijdens het tekenen.
Heeft iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Christen
Hallo, heb je (per ongeluk) geen filter geactiveerd dat voorkomt dat je je beoordeling selecteert?
Hallo
Een bepaalde beoordeling of alle beoordelingen? Kunt u een screenshot van het probleem geven?
Heb je geprobeerd opnieuw te bouwen met de ctrl+Q-opdracht vóór de verwijdering?
Hallo
Het zijn alle dimensies die ik niet kan verwijderen en zelfs op bestaande plannen waar ik er een paar had kunnen verwijderen.
Ik denk dat ik de verwijdering moest vergrendelen, maar vertel je hoe, ik weet het niet.
Ik heb het tabblad ' alleen-lezen' tussen aanhalingstekens die is aangevinkt.
Vriendelijke groeten
Christen
Schakel gewoon alleen-lezen uit
Want als alleen-lezen is aangevinkt, zoals de naam al doet vermoeden, is het alleen-lezen
men kan alleen lezen
@+
Het alleen-lezen vak heeft niets te maken met het al dan niet verwijderen van de beoordeling.
Alleen dat de waarde is gekoppeld aan een vergelijking.
Om erachter te komen of je een filter hebt ingeschakeld, geef je je filterbalk weer (als deze nog niet actief is) en klik je op de witte pijl links van de balk (vervolgkeuzelijst) en probeer je opnieuw te suppen
Geen filters voor activa.
Ik heb alles opgeslagen en ik start de pc opnieuw op, het werkt weer, waarschijnlijk een bug van de pc.
Bedankt voor alles.
Christen