Hallo
Ik heb net onderdelen op SW ontworpen, maar ik zou graag willen weten of ik alle benodigde afmetingen heb gegeven om het te kunnen maken. U vindt de afbeelding in de bijlage.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Hallo
Ik heb net onderdelen op SW ontworpen, maar ik zou graag willen weten of ik alle benodigde afmetingen heb gegeven om het te kunnen maken. U vindt de afbeelding in de bijlage.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Voor mij mis je dimensies in termen van de hoogtes van je tussenliggende elementen... De vraag is echter een beetje gewaagd lol. Ik ga vragen of ze mijn werk kunnen doen terwijl we toch bezig zijn. :p
jouw deel, je hebt het in 3D gemaakt
Importeer dus de afmetingen van het model
Dan verwijder je de duplicaten als dat nodig is
@+ ;-)
In het ergste geval overkomt een vergissing iedereen! Uw onderaannemer zal u bellen om de ontbrekende ribben te krijgen.
anders sluit u een RWZI aan bij uw Europarlementariër
Dank je wel Nicolas, dat dacht ik ook!!
"De vraag is sowieso een beetje gewaagd lol. Ik ga vragen of ze mijn werk kunnen doen terwijl we toch bezig zijn. :p"
Om te gillen!!! Sorry, het is waar dat het tegenwoordig qua zelfvertrouwen serieus is gedaald !!
Dank je wel Gt, goed idee ik had er niet over nagedacht!!
Ja, je hebt gelijk , Thomas!!
Bedankt!
Het is waar dat het een vergeten kant gebeurt
maar voor zover mogelijk is het om een MAX te vermijden, het geeft haar een slecht gevoel
Dat zou betekenen dat er geen verificatie van het plan was???????????? Niet erg professioneel
Door de afmetingen van het model te importeren bent u er zeker van dat u niets vergeet
als je natuurlijk alles in je 3 D hebt
@+ ;-)
Ik ben het met je eens gt22!
Ik wilde het probleem gewoon bagatelliseren!
Anders moet je in absolute termen leren beoordelen en zelf controleren.
Begin met eenvoudige onderdelen en dan complexer. Het wordt een gewoonte. Wat betreft het begrip functionele dimensies.
Een goede gewoonte bestaat erin om je stuk alleen met je eigen tekening opnieuw te maken
Zonder de regel te gebruiken, alleen de dimensie van het plan.
Daar kunnen we zijn eigen vergeetachtigheid zien
Hoi allemaal
Mijn persoonlijke techniek bestaat uit het één voor één benadrukken van de geometrieën en de bijbehorende afmetingen .
Het geheim is om twee horizontale en verticale referentiegeometrieën te kiezen en te kijken of, zelfs indirect, alle afmetingen het mogelijk maken om de geometrieën ten opzichte van de referenties te positioneren.
Een onfeilbare techniek, ongeacht de complexiteit van het stuk! Dit maakt het zelfs mogelijk om de overvloed aan kusten te detecteren!
Vaarwel
Cyrille
Nogmaals bedankt voor je hulp, ik heb veel geleerd!!
Nogmaals bedankt voor je hulp, ik heb veel geleerd!!