Ik zou graag in staat zijn om op afstand dimensies te maken wanneer ik de functie "Cumulatieve dimensies" gebruik.
Op dit moment gebruik ik de functie automatisch, die sommige dimensies deporteert, maar ik heb niet de mogelijkheid om ze handmatig te deporteren (de parameter is vergrendeld.)
De optie is inactief omdat in het tabblad Eigenschappen / Systeem de optie " Automatisch Trechter toevoegen " is geselecteerd.
Als u de selectie deselecteert in het tabblad Terugbellijn, kan de optie " Trechter " worden geactiveerd (soms moet u deze twee keer achter elkaar selecteren ?)
Houd er rekening mee dat, aangezien de opdracht cumulatieve dimensies een opdracht is waarmee een dimensiesysteem wordt gemaakt, de wijzigingen van toepassing zijn op het hele systeem.
Als u slechts één kant van het systeem wilt wijzigen , moet u niet het contextuele commando " Eigenschappen " gebruiken
Maar klik met de rechtermuisknop op het systeem en vervolgens op " systeemobject met N. / verwijder de dimensie(s) van het systeem en wijs dan naar de dimensie (dit verwijdert de dimensie niet echt, ik zou eerder zeggen dat het deze isoleert van het systeem)
Ik ken geen andere mogelijkheid, de Shift-sneltoets werkt niet op een dimensiesysteem