Solidworks 2016 Schets en Zichtbaarheid Buig Dimensie

Hoi allemaal

Ik heb al antwoorden over dit onderwerp gezien, maar in mijn geval kan ik het niet.

Hier moet ik een lasergesneden plan sturen met kort getekende lijnen van vouwen.

Maar mijn vouwlijnen verschijnen niet, ik heb al verschillende manipulaties geprobeerd, maar niets..

Ik heb een afbeelding om me te ondersteunen.

In deze afbeelding zie ik de schetslijnen niet.

sans_titre.png
1 like

Hallo

Activeer de opgevouwen die u hebt gedeactiveerd opnieuw en gebruik de uitgevouwen functie. Het zou moeten werken.

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/c_flattening_SM_bodies.htm

2 likes

Hallo, je moet de tekening doornemen om de uitgevouwen staat te maken (door "uitgevouwen toestand" aan te vinken)

en niet door gebruik te maken van een uitgevouwen functie. En in de eigenschap van de uitgevouwen weergave? U moet "toon vouwannotaties" aanvinken

1 like

@MAGNIN. P

Je methode werkt, maar niet helemaal, ik heb "opvouwbare annotaties laten zien", maar ik merk dat ik dikke lijnen vetgedrukt heb.

@ac Cobra 427 

Je methode werkt heel goed op 3D, maar als ik aan het tekenen ben, heb ik alles uitgevouwen zonder mijn vouwannotaties.

Maar het is al niet zo slecht voor mij, bedankt voor je antwoorden:) 

Probeer het door de schetsen in de MEP te tonen.

Hallo

het probleem komt van de 3D in uitgevouwen toestand, je hebt de gezichten niet samengevoegd, je kunt op je foto zien, je kunt de vouwlijnen zien.

Zie bijgevoegd document

Moge de kracht met je zijn.

obi_wan.docx
2 likes

Hallo

Sorry dat ik de tijd neem om de klus te beantwoorden, weet je... :D

Hoe dan ook, OBI WAN, bedankt, dit heeft mijn probleem opgelost, wat ik niet begrijp, is dat ik me niet kan herinneren dat ik dat heb aangeraakt...

Als ik een gevouwen plaatwerk maak, wordt alles niquel weergegeven en dan de ...

Maar in ieder geval, bedankt dat je me hebt geholpen.