Onbedoelde dimensie in sjabloonobject invoegen

Hallo, hier is mijn probleem:

Ik moet ongeveer 1500 plattegronden van een kamer maken, die overeenkomen met elke configuratie van deze kamer. 

Om dit te doen, wil ik het hulpprogramma Smart Drawing gebruiken. Met het hulpprogramma kunt u automatisch vlakken maken door dimensies in een weergave in te voegen met behulp van de objectfunctie van het model.

Wanneer ik het hulpprogramma start, voegt het naast de dimensies die ik wil, een ongewenste dimensie toe.

Door gebruik te maken van de objectenfunctie van het model door zelf de tekening voor een van de configuraties van mijn kamer te maken, voegt de functie altijd deze dimensie aan mij toe.

Deze dimensie wordt "RD1@Annotations" genoemd, hij is niet aanwezig in een van mijn functies (met de objectfunctie van het model met de optie "Geselecteerde functie" verschijnt deze dimensie nooit, ongeacht de functie die ik selecteer). Het verschijnt alleen als ik de optie "Entire Model" gebruik en het hulpprogramma Smart Drawing biedt alleen deze optie.

Ik heb geprobeerd dit telefoonnummer in mijn kamer te vinden, maar het is onmogelijk om het te vinden.

Als iemand een oplossing heeft om deze dimensie uit mijn tekeningen te kunnen weren. 

Ik voeg mijn bestand aan je toe als je het wilt proberen.

Bedankt 

Guillaume

support_snlm_-_test.sldprt

Sorry, ik kan het sjabloon niet openen omdat het een toekomstige versie is, maar importeren jullie ook andere annotaties met objecten uit het sjabloon? Zo nee, is het vakje aangevinkt?

1 like

Het enige waar ik om geef, zijn de afmetingen die voor de tekening zijn aangegeven.

1 like