Hallo, na het maken van een visualisatiekubus in een 3D, kun je deze laten verschijnen met de schetsen in een tekening, maar ik kan het niet beoordelen.
Iedereen weet hoe het te doen? Wat mij interesseert, is op een isometrische weergave om de kubus van de grondstof te dimensioneren voordat deze wordt bewerkt.
Aan de zijkant is een 3D-visualisatiekubus tot nu toe niet mogelijk, ik ben in 2018 sp4-versie, ik ben ook op zoek om het te doen maar het werkt niet, het is gewoon visueel jammer.
Ik heb een paar tests gedaan (SW 2018 SP 5), in het begin kon ik de visualisatiekubus zonder problemen dimensioneren op een iso-weergave, maar op de voor- en bovenaanzichten was het onmogelijk om de lijnen van de visualisatiekubus te selecteren. Ik heb toen met de rechtermuisknop geklikt en "Schetszichtbaarheid herstellen" (naar mijn mening niets te zien) en daar kon ik de lijnen van de visualisatiekubus selecteren. Aan de andere kant deed ik dezelfde manoeuvre op een andere weergave, en het werkte niet.
Conclusie: Het dimensioneren van de visualisatiekubus is nog niet ontwikkeld onder SW!! Om in toekomstige versies te worden getest voor degenen die het geluk hebben (of de middelen hebben) om het te kunnen gebruiken.
Sorry, ik weet niet waar het probleem vandaan kan komen, ik kan de 3D en 2D van mijn voorbeeldonderdeel verkeerd behandelen, de visualisatiekubus tonen of verbergen en vervolgens opnieuw weergeven, voor mij werkt het altijd zonder enig probleem.