Denk je dat het mogelijk is om een onderdeel te beoordelen door de velden van een formulier in te vullen? Ik heb een plaatwerkonderdeel dat vaak naar voren komt, maar het heeft nooit 2 keer dezelfde afmeting. Ik ga geen configuratie of een familie van onderdelen maken, anders maak ik het niet af. Ik vroeg me af of het op enigerlei wijze mogelijk zou zijn in SW 2019-standaard, zonder add-ons , om aan een formulier te sleutelen, waarbij het voldoende zou zijn om de gewenste afmetingen in te voeren. Aan deze kansen moet je tienden van het spel toevoegen, die veranderen afhankelijk van wat er naast dit stuk staat. (ja, ik weet dat het ingewikkeld is), en dat automatisch. Momenteel nemen we de afmetingen waar het plaatwerk op de assemblage komt, we kijken welk ding ernaast gaat en we voegen de spelingen dienovereenkomstig toe ... heel chi.... t!! dit meerdere malen door montage.... Om dit alles te vereenvoudigen ben ik op zoek naar een manier, een uitstekende vorm, maar hoe deze in 3D weer te geven?, plus ik weet niets van programmeren....
Droom ik of is het mogelijk? Iedereen hier gebruikt zo'n systeem?
Hier is een screenshot van bovenaf. De kans dat die verandert is de 2 op 83,4 (nu staan ze allemaal op 83,4, omdat dit het minimaal mogelijke is). Afhankelijk van of er aan elke kant tegenvouwen zijn of niet, is het niet hetzelfde spel, dus niet dezelfde waarde om toe te voegen aan de kansen van 83.4
Kijk of dat is wat je wilt hebben. Je moet naar de aangepaste eigenschappen gaan om de afmetingen te wijzigen en als je dubbelklikt op de schets zie je waar de letters mee corresponderen. Opgeleverd in 2016. Het probleem is dat als je een onderdeel in de assemblage wijzigt, de andere zullen volgen als je het onderdeel niet bevestigt of hernoemt met een andere naam.
Inderdaad, ik had niet gedacht, het is een goede basis, nu is het aan mij om de vergelijkingen te maken zodat de spellen zichzelf toevoegen aan de dimensie die in de assemblage wordt gemeten.
Ja ik heb driveworks xpress, maar vreemd genoeg heb ik het niet op mijn computer, ik dacht dat het was voorzien van de "pro" p-versie van SW.... Het is niet dat ik absoluut geen add-ons wil gebruiken, maar we zullen niet het budget hebben om een extensie aan te schaffen die alleen "comfort" zou zijn.